Nou ja idd het duurt even... - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu Nou ja idd het duurt even... - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Nou ja idd het duurt even...

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2006 | India, New Delhi

Ja ik weet het, ben erg druk hier. Wel erg leuk, maar krijg nu wel behoefte om ook te reizen....maar goed over ong 4 wkn he stijn?? Laat me weten hoe of wat en waar haha. Ik heb nog niks tegen Clementien gezegd, ben benieuwd hoe ze reageert op dat ik een week of meer weg wil en dat er dan geen dierenarts hier is, aangezien ik dan nog maar alleen ben. Henry gaat over 2 wkn weer hard op zoek naar versterking, is wel gezellig...of 1 van mijn lieve diergeneeskundige werkloze vriendinnetjes?? Genoeg werk te doen hier en af en toe bizarre spoed dingen, zoals vd week. Een hond gepakt door een wild zwijn, voorste deel longkwab buiten de borstkast...nou dat was onze eerste open thorax operatie..nou toen stopte hij ook nog met ademen. We hadden net de dag ervoor 1 tube gevonden, ik er in gedaan, wouden we zuurstof aansluiten, hmm op....nou zelf maar beademen en ja het werkte allemaal en de hond knapt goed op. Nog steeds afwachten met evt infecties, maar wel erg leuk. Nou af en teo strubbelingen met Clementien, maar ik kan er alleen maar om lachen.. vd week ga ik een heel lang stuk erop zetten met wat foto's...en hou me op de hoogte van nieuwe roddels?
En huis al weer een nieuwe huisgenoot? Hmm al weer leuke ontwikkelingen? Ik heb trouwens een vaste lijn, nr 00918555288363...ok hou er rekening mee dat er 3u tijdsverschil is. Meestal ben ik tussen 13.00 en 15.00u thuis en na 19.00u indiase tijd...en heb mijn mob bij me hier, maar gelieve niet bellen..haha binnenkort ga ik een indiase nr kopen laat ik jullie weten! dikke kus

  • 19 Juni 2006 - 13:37

    Nienke:

    Hi Annetje, keep up the good work in India! Hoe meer honden- en koeienlevens je red hoe beter het is! Hoop dat je idd kunt gaan reizen binnenkort...Maak je niet te druk om Clementien hoewel het af en toe moeilijk zou zijn als je zo dicht op elkaars lip zit. Voor mij is het nog een weekje hier in t Franse en dan moet ik helaas weer terug nr NL! Dus geniet nog maar van alle indiase indrukken om je heen en dikke kus!

  • 19 Juni 2006 - 14:21

    Vera:

    Ondertussen op het IBB: ben ik verhuisd naar Jelle's/Nienke's oude kamertje! Erg fijn. Veel poker op het balkon, BBQ's en kansloze huisfeestjes zoals dit weekend. Onze nieuwe huisgenoot komt volgend weekend: Wendel (ja een jongen?!) uit Roermond! Ons huis wordt langzaamaan overspoeld door de Limbo's aaarghgh! Waar is die goeie oude tijd met alle achterhoekers gebleven? Kus

  • 19 Juni 2006 - 16:44

    Marjolein:

    Inderdaad: waar is die goeie oude tijd met alle achterhoekers gebleven?! hihi! Nou Annet, klinkt alsof je genoeg dierenartsfratsen uithaalt daar...hmm lekker hoor, zo'n longkwab buiten de borstkast :)Ieder z'n eigen hobby he, haha! Wacht met smart op je mooie fotos!!

  • 20 Juni 2006 - 12:30

    Marleen:

    jeetje ik dacht dat je zelf misschien wel was opgegeten door die clementien, zooo lang leek het wel te duren met het nieuws uit india hihi :)hier inderdaad weer kansloos dronken huisfeesten dus erg gezellig!! maak er een mooie tijd van en geen ruzie maken! groetjes van nog een utrechtse achterhoeker

  • 20 Juni 2006 - 13:42

    Mam:

    hoi Annet wat een verhaal ik zou `t niet durven maarja ik ben ook geen diernarts Wel goed van jou.
    Straks heb je veel ervaring.Hier is alles oke....
    Pa is nog steeds druk in de tuin word wel mooi
    Je kent `t staks niet meer terug
    Het ga je goed en vele gr.. pa en ma xxxxx

  • 20 Juni 2006 - 13:47

    José:

    Hey Annet,
    Zo te horen vermaak je je daar wel.....lijkt me geen fijn gezicht zo´n lonkwab buiten de borstkas, maar jij hebt vast ergere dingen gezien.
    Afgelopen woensdag zijn we terug gekomen uit Chigago, was echt super gaaf, zou zo weer terug willen!!! Nou veel succes daar en ben erg benieuwd naar je foto´s...
    X José

  • 21 Juni 2006 - 14:59

    Mascha:

    Haa annet!
    Jaja, je mag me feliciteren..ik ben geslaagd! Erg blij, kan mijn avontuur bij de landmacht ook beginnen..ben benieuwd. Dus je gaat binnenkort daar ook nog rondtrekken..Ik wacht op je verhalen. Succes verder nog daar met werken!
    Xx Mascha

  • 22 Juni 2006 - 09:49

    Margot:

    Ha die lieve Annet. ERG GAAF dat je daar zit en mooie dingen meemaakt. En later kun je lachen om de dingen die nu misschien een beetje rot zijn (is echt waar!). Ben benieuwd wat die Clementien voor iemand is en hoe je je daar voelt. Maar ik hoop in ieder geval goed en je doet ladingen ervaring op! In Italie gaat het goed:Het is ERG mooi weer, werk gaat goed (afgezien van het feit dat we op korte termijn misschien 1 collega wegsturen omdat hij ERG slecht functioneert) maar verder fijn om in het buitenland te zijn! HEel veel liefs, Margot

  • 22 Juni 2006 - 14:46

    Saskia:

    Klinkt weer goed! Drie uur later of eerder daar?

  • 22 Juni 2006 - 19:05

    Tiffany:

    Ha Annetje! Klinkt spannend allemaal! Heb je ook leuke mensen ontmoet?
    Hier gaat alles goed, Daan en ik zijn nog op zoek naar huis in Utrecht en ik schiet al aardig op met mijn scriptie, is wel af als je terug komt ..... :))
    Heel veel succes en plezier daar en hoop gauw weer van je te horen!
    Dikke kus, Tiffany

  • 22 Juni 2006 - 19:25

    Pieter:

    De woorden mondbeademing en hond worden me iets teveel. Wel Onwijs leuk wat je allemaal meemaakt, keep up the good work! Ik ga nu dus eerst effe GEEN rosetje nemen. wacht ik wel mee tot je terug bent, is die kater ook weg.....
    Ciau Ciau

  • 23 Juni 2006 - 10:16

    Loes:

    Hey Annet!

    Een beetje laat maar hier dan een berichtje van mij.
    Ben namelijk de afgelopen tijd zo druk geweest dat het er bij in is geschoten. Vandaag heb ik een dagje vrij! Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Knap hoor al die operaties... een hond beademen... geweldig, dat had ik wel willen zien!
    Hier is alles goed. Nog een weekje werken en dan heb ik zomervakantie.
    Jij moet ook wel een beetje vakantie houden he, 7 dagen werken is wel heel veel!
    Susses met alles en tot mails.
    Dikke kus Loes

  • 30 Juni 2006 - 11:29

    Lianne:

    Hey annet, goed van je te horen! longkwabben, beademingen.. hmm, niet echt mijn ding.. :) goed werk, dat zeker! ook tijd nemen om te chillen he annet? ben érg benieuwd naar meer verhalen, hoop dat je snel meer te zien krijgt van india. Ik blijf je idg volgen! geniet van alles, en succes daar - liefs Lianne

  • 01 Juli 2006 - 00:56

    Kaatje:

    Hi dokter Krabbenberg! Je bent lekker bezig! Das pas echte adrenaline! Kzit hier zo rond te kijken op mn rustige ic en te bedenken wat een luxe we (en de dieren) hier allemaal hebben! Maar het lijkt me ook super om met 'nix' een hoop te bereiken, keep it up! Groetjes Karin Koelewijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 62057

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: