hier weer een berichtje van mij uit de uk - Reisverslag uit Dublin, Ierland van annetkr - WaarBenJij.nu hier weer een berichtje van mij uit de uk - Reisverslag uit Dublin, Ierland van annetkr - WaarBenJij.nu

hier weer een berichtje van mij uit de uk

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2008 | Ierland, Dublin

Hay hallo allemaal, al weer lang geleden dat ik iets op mijn site heb gezet......Uhm waar zal ik beginnen...nog steeds erg naar mijn zin hier. Ben inmiddels verhuist (woon nu bij paul, mijn ierse collega), en ben met hem een weekendje naar Ierland geweest. Hij is opgegroeid in warrenpoint, net onder noordierland. Erg pittoresque, mooie bergen, zee...maar goed alleen het nadeel in Ierland regent het nog meer dan in de UK...:( haha. Ook heeft hij een 3 jarig zoontje die mee op pad ging met ons..pff erg vermoeiend..maar op zicht niet vervelend jongetje huilt niet, en is al een beetje sarcastisch! Haha...maar wel vermoeiend aangezien papa en ik in de kroeg hangen tot laat, en jack 's ochtends roept--> morning time morning time..haha en dan naar het licht buiten wijst...dus hij is nog slim ook! 1 dag in warrenpoint geweest, 1 dag in dublin..maar konden daar jammer genoeg niet op stap door jack en moesten rugby six nations in een koffieshop zien ipv in de pub! Haha het voordeel is dat warrenpoint ook al is het klein, maar elke pub heeft vr en za life music......dat is normaal in ierland..Vooral veel blues..heel cool. Op zondag naar belfast geweest en paul heeft mij alle verhalen over de IRA, protestanten/katholieke scheiding en allea problemen van noordierland. Erg interessant en indrukwekkend, zijn de murals...en die murals staan nog steeds in een ghetto wijk..waar je wel het gevoel krijgt dat je een beetje moet oppassen! Ook is de scheidingsmuur er ook nog steeds, en die gebruiken ze nog steeds af en toe als ze bang zijn voor rellen! Maar goed het is al een stuk beter daar, en het haalt haast het nieuws niet meer..maar toch jeetje ongelooflijk wat geloof kan doen met mensen!
ik heb allemaal leuke weekendjes in het verschiet, volg weekend ga ik monique en ronals op guersney island opzoeken (voor degenen die niet het niet weten, is 1 vd channelislands wat bij de uk hoort, maar net voor de franse kust ligt, en het heeft en subtropisch klimaat)..maar ja nou zal het er ook nog wel koud zijn, maar ik wed dat het lekkerder is dan hier! Lekker voor een lang weekend. dan eind april natuurlijk weer naar nederland zoals de meeste mensen weten!!! En juni komen sas en nienke weer, gaan we een weekendje edinburg doen. ook wil tif komen, nog ff plannen maar ga nu zeker met tif naar het edinburg international festival in aug! jeah......juli kom ik ook nog een weekendje naar huis om naar sensation white te gaan..en hopelijk kan ik ook nog naar lowlands...genoeg gepland..haha erg leuk! Nou laat me weten hoe het met iedereen gaat...ik zal ook even wat foto's downloaden....xxxxxxxxx

  • 17 Maart 2008 - 21:23

    Nienke:

    Jeeuhhh ik ben de eerste. Jammer dat ik je gisterenavond heb misgelopen, maar dat halen we snel in. Goed dat je naar ierland bent geweest en over paar weekjes Schotland! Enjoy! XX NIenke

  • 17 Maart 2008 - 23:56

    Vera:

    Schatske! Das wel even anders, de tourist uithangen met een 3jarig knulletje erbij! Je hebt inderdaad genoeg plannen, klinkt super allemaal, en ik ga ook zowiezo naar Lowlands, dus dat zou gezellig zijn! (dan heb ik hopelijk weer een beetje mijn bankrekening bijgespekt na deze trip... Nieuw Zeeland is toch minder goedkoop dan ik dacht!) Tot over iets meer dan een maand alweer, leukleuk!

  • 19 Maart 2008 - 04:42

    Anja:


    Leuke foto's meis!

    Veel plezier tijdens alle weekendjes uit!

    Ik ga vannacht meer dan 5000 treden beklimmen in ongeveer 4 uur om aan een bel te trekken en van een zonsopgang genieten op Adams Peak, Sri Pada!

    Wanneer ben je in Juli thuis? Ik van 4 tot 27. Biertje???

    Mail je snel weer!

    X Anja

  • 21 Maart 2008 - 01:11

    Marleen:

    je krijgt toch geen mamagevoelens he?! haha vast niet ;) je had eigenlijk bij vera en mij moeten zijn nu! Zijn nu in Raglan, plaatsje aan de westkust (zie mijn site) en ik heb net mn eerste surfles erop zitten! binnenkort skypen?
    Ga je goed liefje,
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 62106

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: