GOA - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu GOA - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

GOA

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2006 | India, New Delhi

Hallo luitjes, nou na 24 u reizen in de trein en vet afgezet te zijn id trein kwam ik dan eindelijk aan in Panjim. Stijn zou 's avonds aankomen, wat ik al enigszins vroeg vond, aangezien hij van veel verder zou komen. Nou bleek ook dat hij de dag erna 's ochtends aankwam, had de heerlijk informatieve lonely planet toch maar even verkeerd. Ach geen probleem, heerlijk plaatsje, lekker relaxed met een duitser uit mijn heel relaxed gelocaliseerde hotel, vroeger een kolonie van Portugal wat hier erg terug te vinden is, wat gegeten. Ach maar ze blijven indisch...als je iets wilt weten van waar zit het internet cafe?? Denk je ach zo moeilijk kan het niet zijn, tip voor in India...vraag het 3 x en kies er 1 of hoop dat ze hetzelfde zeggen maar jezus ze sturen je overal heen zonder dat je dat internet cafe vindt! Maar goed super om Stijn te zien vanochtend..voelt al alsof hij onwijs lang bij me is. Veel lopen kletsen natuurlijk en vandaag naar Old Goa geweest, vroeger een coloniale stad. Erg gaaf en vanmiddag hebben we op een relaxed balkonnetje van een leuk hotel cocktails lopen drinken...heerlijk! Kon me al haast niet meer herinneren hoe alcohol proefde...erg genoten...nou we hebben beetje een plan getrokken. Ach afwachten hoe dat gaat verlopen iig heerlijk om vrij te hebben!!!!!!

  • 18 Juli 2006 - 13:06

    Lotte:

    Hey annetje
    Lekker man! geniet van je vrije dagen! Ben je nog een beetje 'goed' weggegaan bij je werk....hihi of deden ze (deed zij) nog erg moeilijk? Ik ga volgende week richting Africa, ben erg benieuwd! Fijne tijd! xxxx Lotte

  • 18 Juli 2006 - 13:44

    Nienke:

    Hi Annetje en Stijn!
    Super veel plezier met reizen in India met zijn tweeen. Ik ben jaloers als ik over jullie cocktails op het balkon lees! Gelukkig zit ik regelmatig met Babette of Sas op mijn eigen balkonnetje. Geen cocktails maar wel bier! Nou tot snel, ik heb jullie al veel te lang niet gezien! Enjoy!
    dikke kus Nienke

  • 18 Juli 2006 - 15:29

    Anja:


    Ha meis, dat nummer dat je loes hebt gegeven is dat een mobiel?
    Heb je mijn smsjes ontvangen?

    Bel je snel
    XX

  • 19 Juli 2006 - 07:08

    Tiffany:

    Ha!
    Klinkt goed allemaal! Geniet lekker van je vrije dagen en ehm mag je nog wel terugkomen daarna?!
    Dikke kus, Tiffany

  • 19 Juli 2006 - 19:47

    Marleen & Kelly:

    wij missen jou zo hard hartsvriendin. gelukkig zingen wij heel veel liedjes om zo de tijd zonder jou door te komen... forever love

  • 20 Juli 2006 - 08:10

    Bettina:

    Hoi Annetje,

    Veel plezier, geniet ervan!! Heb nu ook lekker vakantie.. Aankomend weekend de zwarte cross ;) Ja weer eens wat anders als een houseparty he?!

    Liefs Bettina

  • 21 Juli 2006 - 10:09

    Dinga:

    Hey Annet!
    Zo nu eindelijk lekker vrij! Geniet er maar van! Heel veel plezier en ik ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken! Veel plezier.

    Liefs Dinga

  • 22 Juli 2006 - 21:51

    Barbara Bontekoning:

    Hoi Annet,

    Ik dacht: beter laat dan nooit....
    Wat een leuke verhalen allemaal zeg! Je zal met veel leuke en nuttige ervaring terug komen straks. Kliniek klinkt wat primitief. Minder goed in orde dan ANAA Madrid denk ik? Maar wel lekker dierenartsje spelen daar. Ik doe dat nu aan de Biltstraat. Loop ik nu stage en in augustus waarnemen daar. Ik wens je nog heel veel plezier in het verre Oosten en je bent altijd welkom voor een cocktail straks als je terug komt. Of blijf je daar?? :)

    Liefs, Barbara

  • 24 Juli 2006 - 08:21

    Björn En José:

    Hey Annet,

    Alles weer lekker goed geregeld daar horen we wel. Je krijgt de groetjes van moeders en moesten nog ff zegge dat je 8 september bent uitgenodigd, de hele dag, op de bruiloft van Marco en Luciel!
    Heel veel plezier nog daar en geniet lekker van je vrije dagen!

    Groetjes Björn en José

  • 24 Juli 2006 - 10:57

    Esther:

    he annetje,
    en hoe bevalt je welverdiende vakantie? leuk om weer even iemand bekends te zien natuurlijk! ben benieuwd wat je allemaal gezien hebt. veel plezier
    liefs uit NL (hier is het (ook) heet, oef oef

  • 26 Juli 2006 - 13:01

    Babs:

    Ha Annetje!!
    Eindelijk aan het genieten van je welverdiende vakantie?! Ik hoorde dat je me had geprobeerd te bellen, maar was op vakantie... Twee weekjes Spanje (Ja, niet iedereen zoekt het zo ver op als jij!!). Een dagje naar Barcelona geweest, naar een middeleeuwse avond en verder luieren en bakken. Had voor de temperatuur niet weg hoeven te gaan, het is hier tropisch (vandaag 36 graden) in het verre oosten! Gelukkig hebben we nu een coctailbarretje en zwembad (opblaas hoor!)in de tuin, dus als je terugkomt drinken we er een en nemen we een plons!!
    Liefs, Babs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 7531
Totaal aantal bezoekers 61951

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: