Reizen met Stijn - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu Reizen met Stijn - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Reizen met Stijn

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2006 | India, New Delhi

We wouden lekker shoppen in Adjuna op de vlooien markt, nou die is er niet in de monsoon..jammer en we vielen echt ter prooi bij de mensen die er wel waren. Dat was echt niet normaal...uiteindelijk veel te dure cd's gekocht en Stijn ook wat spulletjes. Nou het strand was daar echt niks, en zijn we 's middags naar baga gegaan. Een erg relaxt plekje met nog enige dingen open in de monsoon. Lekker wat drankjes gedronken, zeker niet verkeerd. 'S avonds weer meegedronken met onze dronken Engelsman Robbie he Stijn..echt niet normaal in welk tempo en wat hij wegdronk! Ik moet zeggen ik voelde hem toen ook wel. Maar goed dag erna vertrokken. Ok we zouden naar Palolem, wat ze zeggen het meest mooie strand van Goa en dan de trein naar Kochin om 0.00u. Maar goed, we kwamen aan met 2 (erg aantrekkelijke) Spanjaarden. Erg gezellig en we konden heel relaxt onze spullen in hun huisje dumpen. Lekker uit eten, veel te veel, vieze goedkope rode, wijn gedronken. Ok de Indiase mensen hebben echt geen idee hoe een goede rode wijn hoort te smaken, maar elk glas na het 1e smaakt beter. En ja toen het eigenlijk tijd was om te vertrekken was het zo gezellig...ja besloten om te blijven. Daarna viel het feestje eigenlijk keihard in slaap...(genoeg mensen waren heerlijk ah genieten vd oh zo bekende dutch tulip...waar Stijn en ik nog noooooit van gehoord hadden...maar hij sloeg bij veel mensen in als een bom). Ook bij Inazu..haha die moest nekken 's nachts. Maar ja het hield dus in dat we op de grond moesten slapen en ik had Inazu's matje kunnen bemachtigen (sorry Stijn)...Dag erna nog een heerlijk relaxte dag gehad op het strand, rotsen beklommen en gewoon lekker genoten. Nou om 0.00u wel de trein genomen, weer gezellig 15u in de trein. In Ernakulum een helse busrit van begin tot eind gehad...niet normaal gewoon en daarna in Fort Kochin terecht gekomen. Meteen douchen en klaar maken voor de kathalaki dans/theatre. Heeeeel erg cool met allemaal gebaren. De toneelspelers studeren er 7 jaar over om dit te kunnen. Ik heb geweldige filmpjes gemaakt en daarna heerlijk buiten ad zee met de mega grote chinese zee netten verse vis gegeten. Met de 2 lokale waiters lekker wezen bieren...en volg dag met een rijst bootje over de backwaters...wat onwijs relaxt was...zo relaxt dat iedereen ah einde sliep;) Erg grappig, en de tour gids het hardst. Dezelfde dag weer een helse busrit van 5u naar Trivandrum...En de dag erna naar het zuidelijkste puntje van India geweest. Dat was echt super...de mensen waren helemaal gek, sommige zagen voor het eerst de zee. Stijn had ook een gezin in de trein ontmoet dat dat normaal een uittripje was voor scholen en gezinnen. En wij waren daar echt de attractie..erg grappig. Meteen vrienden gemaakt, nou ja Stijn heeft er nu een penvriendje bij en heeft een PASFOTO gekregen. Zo lachen...maar goed daarna weer 18u id trein en 5 id bus naar Puttaparthi...Dus erg veel bussen en treinen maar het was het zeker waard.

Ik kreeg gister een smsje van Stijn dat hij nu koorts heeft..ik hoop dat het niks ernstigs is...Maar goed hier mijn verhalen en het voelt wel weer goed om op de kliniek te zijn en in mijn huisje. Die wel verkocht is, maar van Karuna blijft dus ik hoef niet te verhuizen en kan daar blijven. Super dus want het is echt een gaaf huis en de honden en kutkat Captain waren ook weer erg blij me te zien. hoop snel van iedereen wat te horen en ik zal binnenkort weer wat leuke foto's op inet zetten...hele dikke kus Annet

  • 27 Juli 2006 - 12:17

    Martine:

    He Annetje, mooie verhalen weer hoor! Enne, hoe zit dat met dat matje en die aantrekkelijke Spaan?? Veel plezier nog en succes op de kliniek! Dikke kus, nu nog uit Australie.. over een week alweer in Nederland..

  • 27 Juli 2006 - 13:00

    Luciel:

    Ha Annetje!

    leuk verhaal zeg! Veel dingen gezien zo te lezen! Superdesuper! Lekker genieten meid!
    En ja, ook al weten we dat je ontzettend in India zit op 8 september, we hebben je toch een kaart gestuurd! We drinken dan echt wel een extra borrel op je en jij ginds op ons hopen we!

    Werk ze weer en tot het volgende verhaal. Ik kijk wel uit naar je foto's!

    groeten van de a.s. bruid!

  • 27 Juli 2006 - 13:00

    Luciel:

    Ha Annetje!

    leuk verhaal zeg! Veel dingen gezien zo te lezen! Superdesuper! Lekker genieten meid!
    En ja, ook al weten we dat je ontzettend in India zit op 8 september, we hebben je toch een kaart gestuurd! We drinken dan echt wel een extra borrel op je en jij ginds op ons hopen we!

    Werk ze weer en tot het volgende verhaal. Ik kijk wel uit naar je foto's!

    groeten van de a.s. bruid!

  • 28 Juli 2006 - 08:07

    Anja:


    ANNET, hoor net van Oad dat mijn contract 24 okt afloopt en ik rond dit tijd terug naar NL word gehaald, dusse kan er mooi op tijd zijn voor ons avontuur!
    Klinkt leuk je hele verhaal, krijg er helemaal zin in! We bellen snel!
    XX

  • 30 Juli 2006 - 09:55

    Mam:

    Ik wordt er moe van al die verhalen bus in trein uit
    Wel leuk dat je even vrij bent geniet er maar van.
    Straks weer veel plezier met je werk en de groetjes van pa en ma xxxx
    ps. oma zegt bedankt voor de brief en veel groetjes...
    pas goed op je zelf doei.....
    gr.uit marienvelde..

  • 31 Juli 2006 - 17:15

    Esther:

    he netje,
    klinkt goed man, jammer van die cheapass wijn, maar ja je kan niet alles hebben. nu weer aan het werk dus? hier in NL alles goed, weer nachtdienst, dus volgende week vrij!!! leuk straks he martine ook in Utrecht, nu Margotje nog, haha! Hé meis veel plezier daar. dikke kus es

  • 31 Juli 2006 - 17:51

    Eef & Meneer Jansen:

    Hé Annet, superleuk dat je met Stijn hebt gereisd. Wij hebben net kampweekje gehad met hele lieve kindjes en we zijn moe maar voldaan :)
    Werkze daar hé! Xus Eef

  • 06 Augustus 2006 - 09:15

    Bettina:

    Ha Annetje, Je hebt lekker genoten zo te horen, super!
    Gisteren thuis gekomen van vakantie en meteen een feestje gehad; Joost is europees kampioen geworden!
    Nu zit mijn vakantie er alweer op..
    Ik ben beniewd naaar je foto's!

    Groetjes Bettina

  • 07 Augustus 2006 - 14:01

    Dinga:

    Hey Annet..
    Zo dat is weer een leuk verhaal om te lezen. Zo te lezen heb je het erg naar je zin, fijn!!!
    Maaruh hoe zit het met de kearls daar??? die verhalen mis ik wel hoor hahaha. Nou nog heel veel plezier. Have fun en werk ze!

    Kus

  • 15 Augustus 2006 - 13:32

    Mascha:

    Haa Annet, leef je nog? ;)
    Gisteren hebben we een een zwaar zieke film gezien, Hostel. Over wat backpackers.. haha we moesten gelijk aan jouw denken.. de helft van de film heb ik niet gezien..haha. Hoe bevalt het reizen? Zeker wat beter dan hele dagen werken.. Niels en ik hebben het in Noordwijk verder nog heel leuk gehad, en ik hoop jij daar ook nog.Heel veel plezier nog verder! xx mascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 62054

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: