Weer terug op de kliniek.. - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu Weer terug op de kliniek.. - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Weer terug op de kliniek..

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

24 Augustus 2006 | India, New Delhi

Weer terug op de kliniek, erg leuk nu. Ik moet zeggen dat ik weer een mega dip had en een mega discussie met C. Maar goed, uitgesproken en ze smeekte me om aub erover na te denken om ah einde iets eerder te stoppen dan tss door nog een week vrij te nemen. En ja dat ga ik maar doen, zag het eerst wel zwaar in, maar nu gaat de tijd heel snel. En heb wat vrienden gemaakt hier, erg grappig. Elke zondag geef ik nu Engelse les aan 1 meisje van 12 en 2 jongens van 14 en 16. Die van 16 kan redelijk engels en moet ik soms heel hard nadenken hoe het ook al weer zat met die engelse grammatica (was nou niet mijn beste punt op het VWO..haha) Maar goed het is ook niet echt een engelse les, we kletsen een beetje en dat is erg gezellig. Vooral de familie van Katam (mijn beste vriendin zegt ze steeds), is erg aardig. Elke keer als ik er kom, maken ze eten voor me terwijl ze wel vragen of ik al gegeten heb. Maar dat maakt niks uit, er wordt gewoon eten voor me gemaakt, terwijl ze zo arm zijn, erg gulle mensen. Ook op het werk krijg ik de smaak helemaal te pakken. Soms is het wel erg hectisch en is het druk, heeft niemand tijd om me te helpen (aangezien ik nu 3 erg aardige, bijt grage honden als inpatients heb), maar voor de rest gaat het prima. We zijn nog steeds niet met de operaties begonnen aangezien er nog steeds Distemper heerst. Het wordt minder nu, dus wrschlijk zullen we volg week weer beginnen. 1 hond die distemper heeft hebben we nu al langer dan 3 weken, vandaag een hangmat gemaakt. Hij jogt nl 24 u per dag, nou ik ben benieuwd of die het gaat redden. Dat zou een x leuk zijn (aangezien de meeste erg zieke honden met distemper uiteindelijk overlijden). Ook heb ik hier stiekem een vriend..haha gewoon vriendschap hoor!! Weer een broertje erbij, echt een schatje, Baskar. Hij werkt ook op de kliniek. En ja hij drinkt en rookt, dus we drinken en roken nou af en toe stiekem in mijn huis. Maar ja Narendra is zijn baas, en die mag daar echt niet achter komen. Dus ik zorg dat Narendra voor 20.30u weg is en dan komt Baskar een half uurtje/uurtje, tja ze staan om 6u op he? Aankomende zondag is er een festival, Ganesh zijn verjaardag, maar goed Baskar heeft me uitgenodigd om bij hem en zijn familie te komen ontbijten en 's avonds gaan we met een paar mensen naar de film. Super, ook zijn we vd week naar Puttaprthi gegaan met Venkatesh, Baskar, vriend van Baskar en Naraina. Erg grappig, sommige mensen kijken echt. Hier mag je nl alleen vrienden van je eigen sexe hebben, dus ja 1 foreigner lady met 4 lokale kerels....is errrug raar. Gelukkig vinden heel veel mensen het ook prima. Ook heeft Chan, de indiase dokter, mij uitgenodigd om bij hem en zijn vrouw te komen eten...ja ik krijg hier zowaar een sociaal leven. Ook komt het dat ik normaal altijd met Narendra ben, en aangezien hij uit een erg hoge kaste komt, durft niemand met mij te komen praten. Erg bizar...Maar helemaal naar mijn zin dus hier, ook al is Clementien nog steeds vaak erg raar, maar ze laat nu veel aan mij over en ik zie haar niet zo veel. Het gesprek wat we gehad hebben, heeft veel opgelucht. Nou hoop snel van iedereen te horen..kus

  • 24 Augustus 2006 - 16:17

    Kim:

    Ha die Annet,

    Jeetje meid wat maak je toch weer een hoop mee.
    kijk maar uit met al die mannen daar! Hahaha.
    wel ontzettend leuk dat je zo makkelijk sociale contacten legt...Ook erg leuk dat je het naar je zin hebt? Hopelijk leer je veel.. en mok je met ontzettend veel verhalen terug! Vond de foto's ook erg grappig om te zien, je ziet erg goed uit! Altijd vrolijk das altijd goed!
    Nou meissie je krijgt de Grz van arno en geniet er nog lekker van en succes met je Clementien!
    Liefs Kim

  • 24 Augustus 2006 - 16:51

    Anja:

    Ha meis,

    Blij dat het toch nog lukt met dat sociale leven van je. Ik zei toch al in Asie duurt het ff voor ze je voor normaal aanzien, hahahaha.
    Heb je mijn mail al gelezen die ik heb gekregen van Shyam? Krijg er alleen nog maar meer zin in! Ben in conclaaf met ambassades over het visum, moet ik toch echt bij aankomst veel goedkoper kunnen kopen volgens mij. Ik hou je op de hoogte! Dikke Kuzzzz

  • 27 Augustus 2006 - 13:12

    Loes:

    Hey Annet.
    Weer druk aan het werk lees ik. Wat een verhalen allemaal. Echt leuk dat je je zo goed vermaakt. Nou ja, ik had ook niet anders verwacht!
    Nog even en dan krijgen we de sleutel van het huis! Op 21 september. Als je terug komt moet je maar snel een borrel komen drinken. As weekend bruiloft van Janneke Kemkens in Amsterdam. Heb er veel zin in. Weekend daarna is het kermis!! Zal er eentje op mijn verjaardag drinken voor jou! Veel plezier daar maar weer en tot mails.
    Dikke kus Loes

  • 28 Augustus 2006 - 12:50

    Kelly:

    he annetje,

    fijn dat het helemaal de goede kant op gaat daar. Probeer je niet teveel te hechten aan de lokale bevolking ik ben anders bang dat het een anticlimax wordt wanneer je terugstapt in je burgerlijke vriendenkringetje hier hahaha. Ik stuur je van de week nog ff een mail over hoe het was op lowlands veel spannende verhalen hahaha nou je hoort dus snel wat van me

    kus kelly

  • 29 Augustus 2006 - 09:47

    Saskia:

    Heej Annetje,
    Klinkt goed allemaal!! Niet vergeten foto\'s te maken van alles en iedereen zodat we het hier ook allemaal te zien krijgen!!
    xxx Saskia

  • 15 September 2006 - 11:59

    Petra 'pietje':

    Hi Annet!

    Hoorde dat je een eigen site hebt, dacht ik ga gelijk ff kijken. wat leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je nu allemaal doet. en foto's bekijken is altijd leuk.
    succes!!!
    groetjes

  • 17 September 2006 - 12:36

    Hetty Krabbenborg:

    Hallo Annet,
    Je zult wel denken (tante)Hetty. Jou site doorgekregen van Dini Kr. Wat geweldig! Ik heb veel bewondering voor jou wat je daar allemaal doet in een totaal andere wereld. Vorige week je moeder nog gesproken tijdens een feestje en verteld dat ik je site gevonden heb en deze week even wilde reageren. Vondt ze erg leuk. Tot hoelang blijf je nog in India? Is het qua temperatuur een beetje te doen voor een West Europeaan? Jij bent echt wel volgens mij De Globetrotter binnen de familie. Joris is afgelopen maandag in Arnhem begonnen bij een adviesburo met afstudeeropdracht. Hoopt in febr 2007 klaar te zijn met UT. Vr. groet,

  • 17 September 2006 - 13:32

    Babsie:

    Ha schat,
    Gelukkig wat gezelligheid tussen al het zware werk door.Geheime ontmoetingen en met vier kerels op stap?? Ik dacht even dat je het verleerd was! Hier alles zijn gangetje. Het weer is beter en we hebben zo ongeveer aan het feesten. Ik vind het een goed idee als je eerder terug komt, mis je nu toch wel hoor!! (slijm)
    Succes met C. en veel plezier nog! x

  • 27 September 2006 - 11:10

    Kelly:

    hey annetje
    je laatste berichtje is van 24 augustus ik krijg een beetje het idee dat clementien je fysiek heeft aangevallen en dat je nu niet meer in staat bent te typen (of je hebt het gewoon heel erg druk) hoe dan ook hoop dat het nog goed gaat
    kus kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 62040

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: