Lang geleden. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu Lang geleden. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu

Lang geleden.

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hay hallo allemaal, ik heb al weer in geen eeuwen wat op mijn site gezet bedacht ik me in 1x. Erg druk moet ik zeggen...maar goed geen excuus natuurlijk. Al weer een paar bezoekers gehad, Loes en Mariska, weekend erop kwamen barbara en oscar. En die week daarna was ik echt dood...haha toch wel vermoeiend, rondrijden, site seeing, op stap...poe poe zwaar leven hoor...Ook zelf lekker een weekendje weg geweest vorige week, naar Palamos, 2u boven barcelona. Erg leuk gehad, alleen sprak niemand engels, en ik kan een beetje spaans, maar goed is wat anders, en daar spraken ze catalaans, wat dus echt totaal anders is en je echt niet kunt verstaan. Ik ging een vriend op zoeken, maar hij was best druk dat weekend...bruiloft/werken, dus ik werd die vrijdag toen ik aankwam met zijn vrienden opgezadeld die geen engels spraken. Maar haha drank doet wonderen, onwijs leuke avond gehad! en tegen 3.00u kwam ignasi en zijn we nog tot 8.00u op stap geweest. Ja die spanjaarden hebben het wel begrepen hoe ze vh leven moeten genieten, een drankje (MEERDERE), tapas eten en IEDEREEN rookt...haha daar doen ze nog niet aan een antirook campagne (oh in de UK is het nou voorbij met roken in de pubs :(.....) en natuurlijk ga je overdag naar het strand, neem je weer een drankje, een cigaretje, wat tapas en ga je weer op stap...Haha wat wel grappig was, ik kwam aan en het begon te REGENEN...Lucky me...maar goed, de zaterdag was aardig, maar de zondag was ook regen...Maar goed, gelukkig was er 1 vriendin van ignasi die wel heel goed engels sprak, zij kwam uit barcelona en met haar ben ik die za op stap geweest. Erg leuke meid, was ik wel erg blij om. Kom ik terug in Newcastle, stralend weer....goed...(dat was het niet in het weekend gelukkig...). Nu weer lekker ah werk. Gaat erg goed op de kliniek, erg naar mijn zin nog steeds. Tijd vliegt voorbij moet ik zeggen, ik zit hier al weer bijna een half jaar...We hebben in huis nog steeds geen nieuwe huisgenootjes, maar hopelijk krijgen we die in aug. Ik ben zelf ook een beetje ah rondkijken, onze huisbaas is echt een eikel...maar het huis is SUPER! Dus niks is meer goed genoeg he?? Ja dat krijg je dan....Ik zou eigenlijk zoals de meeste weten het 1e weekend van aug naar nl komen, maar dat lukt dus niet en nu kom ik 25/26 aug dat weekend...erg veel zin in. Ook ben ik laatst weekendje naar josh in Brighton geweest (die jongen waar ik in centraal amerika mee gereisd heb) en dat was weer super. We moeten elkaar maar neit te vaak zien, want er gebeurd altijd iets als ik met hem ben. Op de heenweg heb ik een klein ongelukje gehad op de snelweg, zoals ik hier zeg my car kissed an other car...haha niks ad hand met mijn auto natuurlijk,maar die andere gloednieuw mega bak wel..haha maar alleen bumper..dus valt mee. En toen in Brighton, op zaterdag siteseeing Essex, naar leeds castle, dichtbij maidstone, daarna naar Rey waar zijn opa woont, die niet thuis was. Erg leuk dorpje, ouderwets, maar heel knus, lekker uit eten geweest, en daarna naar Hastings waar zijn nicht woont. Ok pff een parkeerplek veroveren was niet makkelijk, maar toen vonden we een parkeerplaats. Er stond maar 1 auto, maar goed, £1,- voor 10 pm tot 8am...niet duur. Wij wat drankjes met zijn nicht gedaan en we hadden nog een feestje in Brighton, bij de auto aangekomen...zit de parkeergarage op SLOT. Staat er een klein bordje buiten, closed at 11 pm hahahahahaha nou toen moesten we daar maar op stap en hebben we bij zijn nicht geslapen. De volg ochtend brak om 8am de auto opgehaald, ik zei nog ah zullen we nog ff slapen, maar we keken elkaar aan en wisten dat als we dat zouden doen, er vast een bekeuring zou liggen, of zelfs een wielklem...de zondag relaxt in Brighton rondgehanden. Erg leuk stadje met een mooie boulevard...nee daar zou ik ook wel kunnen wonen! Het was die dag vaderdag en hebben we 's avonds zijn vader verrast en met hun uiteten geweest. Erg geslaagd weekend moet ik zeggen. Nou ik heb ook mijn ticket voor dominicaanse rep/cuba geboekt, ga ik met Marjolein heen!!!! En natuulijk ook ff anja opzoeken.....Ik vlieg 1 okt vanaf a'dam, dus dat weekend ben ik ook in Nl....Voor de rest niet veel gepland, als het goed is komen nog aardig watmensen mij opzoeken (errug leuk, dus mensen boeken)...En ja wat ik al zei de tijd vliegt als je het naar je zin hebt!! Hopelijk hoor ik snel wat van iedereen....xx

  • 09 Juli 2007 - 19:02

    Eef & Meneer Jansen:

    Annet! Long time no speak, girl! Must be heaving fun :) Hier alles prima! Huisje beetje meer aangekleed (lees: ikea leeggekocht, haha) nu weer aan het werk en als jij in nl komt, ben ik op kinderkamp met de YMCA. Too bad! Fijn dat je het enorm naar je zin hebt. Engeland zit er dit jaar niet in. Femke komt zelfs ook naar nl in oktober. Erg he? Talk to you later! Xixx Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 62206

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: