costa rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu costa rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu

costa rica

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2006 | Costa Rica, San José

Nou ik ben nu druk met de voorbereidingen...ben wel goed georganiseerd...ben trots op mezelf! Aankomende maandag vlieg ik dus en laat ik weer van me horen...kus

  • 04 Januari 2006 - 14:19

    Vera:

    Annet, hoop dat je een supertijd in Costa Rica hebt, ik zal je missen in huis! We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen/roddels/smeuïge verhalen hier en lees wel wat jij allemaal meemaakt!

  • 05 Januari 2006 - 08:59

    Tiffany:

    Ha Annetje! Ik heb me meteen aangemeld dus houd ons op de hoogte! Heel veel plezier, maak er wat moois van. xus

  • 05 Januari 2006 - 23:35

    Babette:

    Juij! Nu nog even epileren en alles komt goed voor deze chica! Ik wens je heel veel plezier plezier maar je moet wel weer terugkomen anders word ik verdrietig...weehehe!
    Veel plezier en tot snel, kus babette!

  • 06 Januari 2006 - 13:56

    Janneke Penterman:

    Hey Annet,
    wat super dat je gaat!
    Ik wil je een onwijs geweldige tijd toewensen en geniet ervan!
    Veel plezier op je feestje zaterdag!
    kus Janneke

  • 07 Januari 2006 - 14:53

    Dinga:

    Hey Annetje,

    Ik wens je heel veel plezier!!! Ennuh... neem niet te veel vreemde mannen mee naar nederland he ;-). Tot over 3 maanden.
    liefs Dinga

  • 07 Januari 2006 - 15:37

    Janneke V.:

    He Annet,

    goede reis. Weet zeker dat je het super gaat krijgen. Heb er zelf 2 mnd rondgehangen. Deze pagina staat al bij mijn bladwijzers. Ben heel benieuwd naar je verhalen. Enne....behave he ;->

  • 07 Januari 2006 - 17:37

    Marjolein:

    Hai hai! Superveel plezier daar he, heb me meteen ff aangemeld voor je mailtjes, ben benieuwd!! En ook wel btje jaloers hoor...
    Neem ze trouwens maar mooi wel mee hoor, die lekkere mannen! Je hebt bij mij wel gezien wat voor ervaring dat is ;)
    Succes met je spaanse lessen! La proxima vez hablamos en espanol.. haha
    Goeie reis, dikke kus!

  • 08 Januari 2006 - 11:37

    Eef:

    Annet, super zo'n pagina! En jemig, Mariënfelde is ver weg, laat staan Costa Rica, haha! Have fun en tot horens! Xus Eef

  • 09 Januari 2006 - 15:11

    Bettina:

    Als het goed is ben je nu onderweg.. Nog spierpijn gehad van gisteren?, haha..
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar je verhalen die komen gaan.

    Liefs Bettina

  • 09 Januari 2006 - 16:56

    Mama:

    Hallo Annetje,
    Ik hoop dat je een goede fijne vlucht hebt gehad. Ik denk dat wel spannend is heh?! Wij zijn weer thuis, even in de file gestaan, 'langzaam rijden' plus minus 7km lang. Waren rond 10u bij oma op de koffie, oma was ziek daarom was zij zaterdagavond niet gekomen, ze was erg verkouden en hoesten. Oma had je nog een medaille willen meegeven om in de portemonnee te doen, dit is om je te beschermen tegen alle dingen die je niet leuk vindt. Pa belde tegen half 12 even of alles oke wa.sl Niels is je geld naar de bank aant brengen. Heb je wel je rabo-pas bij je?Verder alles oke hier. Wensen je een hele mooie vakantie, geniet ervan! Pas goed op je zelf en wees voorzichtig, vele kusjes mam, pap en de rest van de happy family (ps laat wat van je horen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 62050

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: