aankomst - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2006 | Costa Rica, San José

Nou pff gister dus een erg lange vlucht gehad...maar overgekomen! Stonden allemaal mensen met bordjes met namen van mensen...erg hectisch gelukkig vond ik mijn naam erg snel. Ben naar mijn gastgezinnetje gebracht, erg lieve mensen en ERG rooms katholiek...(ben je vast blij mee pap!). Ik zal binnenkort ff een foto maken van wat erin de woonkamer staat...haha...je gelooft je ogen niet, voor de rest een erg schattig klein huisje. Ze hebben een hond en een kat (altijd leuk, maar ja ze kunnen ook allerlei enge ziektes hebben!). Net als wat wij eerder hadden pap en mam met een verdieping naar beneden. Hier is de keuken lager dan de woonkamer. Met daar een barretje waar ik vanochtend ontbeten heb met de man. Was erg lekker, verse meloen, stokbrood en koffie. Mijn kamer is ook best prima. En ik kan warm douchen!! Had ik niet verwacht trouwens. Ook hebben ze een dochter van een jaar of 15 denk ik. Nou vanochtend heeft de man me met de bus bij CRLA afgezet en ben net hier. Kan dus onbeperkt gebruik maken van het internet dus dat is zeker relaxed...Oja toen we weg gingen gaf hij zin vrouw net als een pastoor dat in de kerk doet een kruis op haar voorhoofd...Nou mijn klassen beginnen zo..Tot nu toe alles prima! Oh en kan door mijn spaanse curcus in u nog zeker geen volledige zinnen maken, maar ik begrijp ze vaak wel en de man kan ook een beetje engels...jippie...haha ik hou jullie op de hoogte kus

  • 10 Januari 2006 - 16:07

    Leukmam:

    leuk dit te horen is het een mooi land lekker warm hier is het koud ik ben beniewd hoe mooie kamer ze hebben het typen gaat wel langzaam maar goed ik heb gisteren bjorn aan de lijn gehad alles oke wel druk veel groetjes kus pa en mam

  • 10 Januari 2006 - 21:53

    Lin:

    Klinkt leuk en exotisch! Wel spannend natuurlijk de eerste dagen, maar dat komt helemaal goed :) Heel veel plezier nog en schrijf vooral veel leuke stukjes!
    Kus lin

  • 11 Januari 2006 - 01:01

    Anja:

    Ha meis,
    Klinke leuk allemaal!! Rooms Katholiek, kom je misschien nog wel het geloof verkondigend terug, schijnheilig boontje, hahahahaha! Hond en kat heb je toch zo onderzocht en beter??! Je zit wel goed daar!! :-)
    Hoop snel meer te horen, ben heeeel benieuwd!
    XX

  • 11 Januari 2006 - 10:45

    Martine:

    He Annetje, zo te horen heb jij helemaal je plekje gevonden :-) , kunnen ze je daar eens even goed bekeren! Geniet ervan en veel succes met het spaans! kus

  • 11 Januari 2006 - 13:06

    Luciel:

    Ha die Annet!

    Fijn om te lezen dat je droog en heel overgekomen bent! Heel veel plezier daar he en succes met je Spaans!
    En ik hou je berichten in de gaten!

    Liefs Luciel

  • 12 Januari 2006 - 07:05

    Björn:

    He Zussie,
    Goed te horen dat alles goed gelopen is tot nu toe. Heel veel plezier en éxito con sus lecciones españolas. Groetjes vanuit een regenachtig Zuid Afrika:(

  • 13 Januari 2006 - 11:13

    Yvonne:

    Hallo Annet

    Ik heb even je dagboek opgezocht en gevonden, zal er zo nu en dan even inkijken om zien hoe het met je gaat.
    Ik wens je heel veel plezier daar en pas goed op jezelf.

    groetjes Leo en yvonne

  • 15 Januari 2006 - 01:29

    Queenoflabour:

    Hé Annetje, vermaak je je daar? Ya apprendiste mucho? Je eerste mail klinkt prima. Ik wil ook! Heel veel plezier en bidt af en toe ook maar even voor ons in het spaans uiteraard! x es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 62206

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: