solentiname island and crossing the border - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu solentiname island and crossing the border - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu

solentiname island and crossing the border

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2006 | Costa Rica, San José

Ha luitjes...oe fijn om al die reacties te horen en dat jullie mij missen natuurlijk...ik jullie ook...heb zin om iedereen weer te spreken. Nou ben nog steeds met Josh ah reizen...hij is soms net zo irritant als jij Niels..haha dus dat gaat goed. Vandaag komt er een vriendin van hem voor 2 weken en ga ik een week reizen met de meiden die ik hier in San Jose heb ontmoet.

Nou na El castillo zijn we naar the solentiname islands gegaan. En werkelijk waar bijna niks gedaan, niet dat we al veel deden in El castillo...haha, waar we bijna het fort hadden gemist terwijl je daar een beetje voor daar komt. Maar goed de eerste dag met Sylvio, hij woont daar, naar het reserve los guazotos geweest. Erg cool onwijs veel vogels mooie natuur en een krokodil gezien. Geweldige dag.
De dag erna gingen we met hem vissen en ik was geweldig!! 12 vissen gevangen de een naar de ander...haha goh mijn jeugd vissen was toch nog ergens goed voor. Erg grappig mijn blaas is hier helemaal vh ritje af...dus na een uur op de boot moest ik erg nodig plassen! Haha dan maar vd boot af, viel bijna ih water, Josh die foto's ah maken was (kwam ik later pas achter!)...dus ja moest hem terug pakken. Terwijl hij ah douchen was, heb ik een foto van hem gemaakt...haha erg gelachen. Nou en 's avonds ons gevangen vis naar het restaurant gebracht en Helena zou ze voor ons klaar maken. Echt heerlijk gegeten! Wel bizar om je eigen gevangen vis te eten. Ook erg grappig elk restaurant hier heeft zijn eigen kippen rondlopen en varkens. Dus je kunt bestellen pescado, cerdo of pollo...haha erg primitief allemaal, geweldig. Nou dag erna hebben Josh en ik de hele dag gekaart. Toen om 15-30u toch nog maar snel naar het museum geweest! Stelde niet zo veel voor maar weet nu wel dat de vissen die we gevangen hebben, guapote en majorron is!

En toen was het weer tijd om te vertrekken en afscheid te nemen van Nathalie en Paul. Iedereen een lange dag voor de boeg, wij vertrokken om 4.30u en waren in san jose om 19.30...heerlijk chinees gegeten hier, kon echt geen vis meer zien. Vandaag lekker een beetje shoppen en dingen kopen die ik nodig heb, mijn was doen en morgen naar vulkaan Poas.

Oma van Josh moest ik vragen of je sokken voor hem wilt maken..hij is helemaal weg van mijn sokken!

Martine cool Australie. Veel te regelen natuurlijk, en hoe gaat het met de scriptie?

Pff tiffie...jouw scriptie dan? tevreden of een dipje op het moment?

Esther hoe gaat het met werken en hoe is het in Utrecht?

Hay ibbers...hoe gaat het met iedereen...al een nieuwe huisgenoot kreeg ik te horen via mijn mail...nou kan niet wachten tot we weer een x met zijn allen op stap gaan in april...

Ha nienke ja alles prima in Frankrijk dus...geweldig...hoe is het met vriendje? is hij al bij je geweest? en heb je skybe...als ik terugkom ga ik dat regelen ook voor india..is handig denk ik...

nou dikke kus aan iedereen...

  • 22 Februari 2006 - 14:48

    Lotte:

    hey annet! wat klinkt het allemaal heerlijk wat jij aan het doen bent. Fijn dat het zo goed gaat daar. Hier gaat het leventje prima (zelfs scriptie vind ik heerlijk om te doen) maar tegelijkertijd is prima ook wel een beetje 'gewoon z'n gangetje', nee...dan geef mij ook maar een keer reizen in Z-Amerika!
    Heel veel plezier nog!
    xxx Lotte

  • 22 Februari 2006 - 15:03

    Marjolein:

    Hey Annet! Hier op 't IBB alles prima hoor! idd nieuwe huisgenoot, heeft net de sleutel opgehaald, dus die moeten we nog ff leren kennen.. Je gaat nog wel naar Panama toch? Genoeg gave plekken daar namelijk! Als je terugbent moeten we ons lang verwachte uitje naar de Stake eindelijk es uitvoeren, vind je nie?! Wordt tijd! Veel plezier nog daar!! Dikke kus!

  • 22 Februari 2006 - 15:41

    Babette:

    Waa wat een coole verhalen allemaal, ik ben jaloers! Maaruh, jij mist wel carnaval dit weekend... aaah!
    liefs

  • 22 Februari 2006 - 16:54

    Niels:

    haha zussie kan dat wel zoooooo erg als mij ;) doe hem maar de groeten en zeg maar dat die gewoon zo door moet gaan :P haha veel plezier nog!! xx

  • 23 Februari 2006 - 11:05

    Marleen:

    hoi annet! wat een mooie foto's, echt cool!hoe is het met je spaans ondertussen? Heel veel plezier en succes nog!!
    liefs marleen xx
    ps. sisi = drollenkoningin

  • 23 Februari 2006 - 11:40

    Dinga:

    Hey Annetje!! Ja echt super gaaf om allemaal te lezen en de foto's zijn ook erg gaaf!
    Ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag (sorry ben een beetje te vroeg, maar de 26e febr. ben ik op vakantie! Ga nl. lekker ski-en!!!
    Nou heel veel plezier nog en een fijne verjaardag!!!
    Dagdag
    Kus

  • 23 Februari 2006 - 12:19

    Vera:

    Hey Annetje! Heb mijn scriptie bijna af, dit weekend nog hard werken en volgende week of over twee weken lever ik hem in. Spannend!! Verder heeft de grote doorverhuisactie plaatsgevonden, maarten, dorien, marleen en wietse zijn binnen één week allemaal verhuisd! Wel raar dat als je terugkomt Dorien in je oude kamertje zit! Have Fun! Kus

  • 25 Februari 2006 - 14:40

    Wilhelmien:

    Ha Annet, je site gevonden via Monique.
    Alvast Proficiat en een fijne tijd daar.
    Groetjes van Harrie en Wilhelmien uit Marienheem.

  • 26 Februari 2006 - 09:23

    Noud:

    Hoi Netje,

    Gefeliciteerd met je verjaardag !!! Ik ben ook jaloers op je verhalen...
    Wanneer ben je weer terug? Dan weet ik waneer ik mijn huisje op moet ruimen, haha.

    Kus uit Utrecht

  • 26 Februari 2006 - 09:33

    Riekie, August & Merlin:

    Hai Annet! GEFELICITEERD met je verjaardag! een hele fijne dag gewenst. Veel plezier nog verder. zo te merken heb je het daar wel naar je zin! als je weer in Holland bent, kom je maar eens bij ons op de koffie in Dinxperlo. Groetjes ons..

  • 26 Februari 2006 - 10:18

    Eef & Meneer Jansen:

    Hoi Annet, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er wat moois van! Groetjes uit Amersfoort

  • 26 Februari 2006 - 11:40

    Inge En Monique:

    ****GEFELICITEERD!!!******
    Hoop dat je een leuke verjaardag hebt!!! Zal vast lukken! Wij drinken een pint op je!!!!!
    xxxxx

  • 26 Februari 2006 - 12:19

    Wim Joke En Kids...:

    Hey Annet,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag!
    Tot ziens in Beltrum..
    Groetjes..

  • 26 Februari 2006 - 12:24

    Mam:

    gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van.
    Ik kom net van de tennis baan af ...gewonnen wel koud
    gisterenavond naar ome henk geweest abram zetten reuze gezellig
    Vanavond feest bij heutink
    Kiek now us maakt muziek en niels hoort er ook bij
    fijne dag ..veel plezier ..gr.dikke kus pa en ma.

  • 26 Februari 2006 - 12:42

    Fam. Goldewijk S-Heerenberg:

    Gefeliciteerd met je verjaardag .Wat een avontuur zeg.Maak er wat van en tot ziens.
    Groetjes uit de achterhoek

  • 26 Februari 2006 - 13:52

    Kelly En Marleen:

    beste hartsvriendin,
    GEFELICITEERD!!! dat je nog een leuk oud omaatje mag worden ;)

  • 26 Februari 2006 - 16:22

    Loes:

    Ha Annet
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je hem goed aan het vieren?
    Alles goed? Met mij wel, dit weekend naar joey verhuisd, nu wonen we dus echt samen! En hier is het carnaval dus ga morgen met een vriendin uit arnhem arnaval vieren in Den Bosch! Ik laat snel wat van me horen. Veel plezier vandaag, maar natuurlijk ook de rest van de dagen in costa rica! Kus, Loes

  • 26 Februari 2006 - 19:03

    Suzan En Barry:

    Hoi Annet,
    Van harte gefeliciteerd met je 26ste verjaardag. Dit jaar geen volgezongen voicemail maar vast en zeker wel een hele leuke dag. Wij zijn inmiddels harstikke druk met de voorbereidingen van het feestje op 28 april aanstaande. Ik hoop dat je daar erg geniet en mocht dat nou niet zo zijn ik kan je vertellen,huis boompje, beestje is ook een aanrader hoor. Ook van harte gefeliciteerd van pap en mam, marlies en george en hanneke. Daar zijn we namelijk nu op verjaardagsvisite. Groetjes en een dikke kus.
    Suzan en Barry

  • 27 Februari 2006 - 08:13

    Pieter:

    Hey hey Annet. Onder het motto van beter laat dan niet "Feliz Compleanos". Flink vieren met die Cuba Libres................

  • 27 Februari 2006 - 13:11

    José:

    Hey Annet,

    Ben eigenlijk wel een dagje te laat......................Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Als je weer terug bent moeten we daar nog maar eens flink op proosten...

    Groetjes José

  • 27 Februari 2006 - 19:31

    Luciel:

    Ha lieve Annet,

    sorry, een dag te laat, maar van harte proficiat met je verjaardag!
    Hoop dat alles goed met je gaat, maar zo te lezen lukt dat allemaal wel!

    Veel plezier nog daarginds en ik hou je verhalen in de gaten!

    Groeten Luciel en Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 62054

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: