Aankomst - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

03 Juni 2006 | India, New Delhi

Hay hallo allemaal, nou ik ben veilig aangekomen...ja dat was nog wel een verhaal...Toen ik aankwam op het vliegveld zou er iemand staan met een bordje met mijn naam...nou nee die stond er niet. En ik had alleen een nr vd kliniek maar ja het was daar 4.00u 's nachts. Gelukkig nam wel iemand op maar ik snapte er echt niks van, ik kon er echt niks van maken. Dus nou daar stond ik dan, zelfs deborah (meisje die voor mij er zat) gebeld, maar kreeg voicemail. Toen ging een locale taxi chauffeur mij helpen en ging mijn kliniek bellen. Maar aangezien india 13 verschillende talen heeft kon hij hem ook niet verstaan maar hij had nog wel een vriend die dat wel kon. Nou hij ad telefoon, ja nee er staat iemand op het centraal busstation te wachten. En ik ja ach naief ok gaan we daar wel heen, nou moest ik 1000 rupies betalen (dat ik afgezet werd maar ok), en toen ging de telefoon van mijn taxichauffeur...was mijn taxichauffeur die op het vliegveld was..maar goed hij kwam mij wel op het busstation ophalen. Nou nou uiteindelijk allemaal goed gekomen. Hij zei dat ze tegen hem 5.00u gezegd hadden, maar ja later bleek dat hij zich gewoon verslapen had...hahaha, nou toen duurde het nog 4u voordat ik er was. Ja het lijkt een klein stukje op de kaart maar dat is het niet.
Nou op de kliniek super aardige mensen, maar het onthouden van alle namen, echt verschrikkelijk. En ik moet zeggen dat ik er toch al weer ff tussen uit was en alles nogal is weggezakt, maar goed tijd genoeg hier om alles weer op te zoeken. Die Clementien, diegene die de kliniek opgericht heeft, zij is een beetje raar...ben benieuwd hoe dat gaat. Vandaag voor het eerst met locale dierenartsen sterilisaties via flank voor de dgk vriendinnen gedaan, ging redelijk makkelijk en snel. Nou ja ik nog niet zo snel, maar hij wel in 20 min. Mirjam die andere meid is ook super leuk. Het is trouwens eigenlijk wel de bedoeling dat er 7 dgn per week iemand is van ons. Maar straks ben ik alleen...ik ga ecth niet 6 mnd non stop werken. Wees niet bang stijn, ik ga zeker met je afspreken daarvoor deden ze het ook zonder dierenartsen...en dat ging ook ok. Volg x vertel voor de dgk mensen nog wat leuke dingetjes...haha hoop snel van iedereen te horen...kus

  • 03 Juni 2006 - 15:55

    Kim:

    Ha Annet,

    Ja hoor, das snel om wat van je te horen,fijn!
    nou Arno en ik wensen je een hele toffe tijd toe en ik verheug me nu al op je geweldige verhalen...doeg tot later.

    Kuzz Kim.

    Ps. 7 dagen per week werken..haha!!!!

  • 03 Juni 2006 - 17:47

    Marjolein:

    Hey Annet! Gelukkig goed aangekomen daar! Superveel plezier daar!! We wachten allen met smart op je mooie verhalen :)
    (En Fleur en ik hebben een abonnement bij de Fitness Factory afgesloten, vet goed he?! hihi, zelfs nu jij er niet bij bent!) Dikke kus van't IBB..

  • 03 Juni 2006 - 18:24

    Niels & Mascha:

    Hee Annetje!
    Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent..dat geklungel natuurlijk wat minder.Volgens mam deed jouw site het niet maar goed je kent moeders... dus moet ook maar ff van hun de groetjes doen... werk ze!:P xje

  • 03 Juni 2006 - 18:52

    Mariska:

    Hey Annetje,

    Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent!! Een hele fijne tijd nog.

    Kuzz maris


  • 04 Juni 2006 - 01:12

    Martine:

    He Annet,
    jij en vliegvelden... Lekker hoor, sta je daar in het holst van de nacht in het Verre Oosten! Dat begint alweer goed! Nou, werkze, zou ik dan maar zeggen :P !
    Kus Martine

  • 04 Juni 2006 - 15:50

    Luciel:

    Ha Annet,

    gelukkig komt altijd alles wel weer op zijn pootjes terecht! Jeetje mina, mooi rotgedoe zeg!
    Succes met werken daar zo! Heb je trouwens een beetje mooi weer daar en valt er nog duftig te stappen? Vertel vertel...

    Veel plezier en pas goed op jezelf!

    Lucielx

  • 04 Juni 2006 - 18:59

    Eef En Meneer Jansen:

    Hoi Annet,
    Fijn dat je 'goed' bent aangekomen, haha! Enneh 7 dagen werken? Het lijkt de HEMA wel, hihi! Xus uit Amersfoort!

  • 05 Juni 2006 - 16:40

    Mam:

    Wat fijn dat je goed bent overgekomen
    Ik kon de site eerst niet vinden de punt vergeten dom he......
    Ik vind 't reuze fijn dat ik wat van je hoor
    ik mis je al
    gisteren 'n mooie familedag gehad in groenlo
    Bij de lange gang geweest 'n stadswandeling gehad en daarna 'n warm en koud buffet
    Vandaag naar thomas geweest jarig....
    Was gezellig
    doe 't rustig aan met je werk en vele gr.van pa en ma xxxx

  • 05 Juni 2006 - 17:44

    Rita.:


    Niemand die je in het verre buitenland opwacht.
    Afgezet worden, en 7 dagen in de week werken?
    Nou,het ergste heb je gehad. Slechter kan het niet worden toch?
    Veel plezier dan maar!
    Groetjes.

  • 07 Juni 2006 - 07:30

    Kelly:

    he annetje
    net als iedereen ben ik ook blij om te horen dat je goed bent aangekomen. Toch wel typisch dat dat gehannes jou weer moet overkomen. IIG veel plezier en werk ze. Laat je gauw weten wanneer ik genoeg geld heb hahaha
    kus

  • 07 Juni 2006 - 13:33

    Babsie:

    Ha Annetje!!

    Gelukkig dat je een goede reis hebt gehad en heelhuids bent aangekomen. Wat een gedoe nog zeg!!
    Zeven dagen per week werken..het leven van een dierenarts gaat niet over rozen..zeker daar niet..
    Heb je je bergschoenen al ingelopen??
    Heel veel succes en plezier met alles!!

    Liefs,
    Babs





  • 07 Juni 2006 - 17:41

    Björn & José:

    he Netje...
    Je bent dus goed aangekomen uiteindelijk.. leuk altijd hoe dingen zo lopen kunnen he !! Hoop dat je veel plezier hebt aldaar in India en geniet ze van de overheerlijke curry:).... Groetjes uit Chicago .. Björn & José


    PS. Miami moet je ook maar eens een keer gaan werken :) komen wij zeker langs.. is echt super daar !!!!! ;)

  • 08 Juni 2006 - 00:20

    Bettina:

    Ha Annetje,

    Onze computer was gecrasht en daardoor ook je 'waar ben je nu'-adres kwijt.. Maar heb 'm dus weer..
    Ook ik wilde je nog een super leuke tijd toewensen!!

    Dikke kus Bettina

  • 11 Juni 2006 - 18:32

    Marieke:

    hi annet, jammer dat ik je niet meer gezien heb, maar ja.. Klinkt wel spannend daar!! Sterilisatie via de flank..mm spannend!! x

  • 15 Juni 2006 - 22:18

    Lotte:

    Ha annet

    hoe is het daar? Heb je je weg inmiddels een beetje gevonden? Hoop dat het goed en dat je veel leuke en mooie dingen tegenkomt. Ik ga hier stug door met scriptie en beetje werken, beetje uitgaan en beetje voetbal kijken ;-)
    xxx Lotte

  • 19 Juni 2006 - 07:26

    Kelly:

    he annetje, je bent vast heel druk bezig met van alles en nog wat aangezien er maar weinig wilde verhalen te lezen staan. sterker nog geen een, ik begin bijna te denken dat lichtenvoorde toch zo slecht nog niet is hahahaha maar goed ik hoorde al van niels en marscha dat het idd hard werken is en dat het goed gaat dus wacht ik nog maar geduldig af.

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 62046

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: