Vertrek - Reisverslag uit Bangalore, India van annetkr - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Bangalore, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2006 | India, Bangalore

Nou morgen vertrek ik weer...oe wel spannend nu, ben bezig met pakken en ben erg benieuwd of ik nu onder de 20 kg blijf...ach zullen we wel zien. Ik krijg daar een errug traag internet dus ik heb geen idee hoevaak ik er verhalen op ga zetten maar dat ben ik wel zeker van plan. En opgelet dgk vriendinnen, kan zijn dat ik jullie nog met vragen ga bestoken...Nou tot snel allemaal. Kus

  • 30 Mei 2006 - 16:43

    Luciel:

    Lieve Annet,

    Heel veel plezier!
    Pas goed op jezelf!
    En ik hoop wel dat je goed veel kan schrijven!
    Have fun...

    Groet
    Luciel



  • 30 Mei 2006 - 16:50

    Niels:

    eyy zussie...en weer nuchter van de kermis?? haha nauw veel plezier... en pas goed op je zelf!! xje

  • 30 Mei 2006 - 16:50

    Aukje:

    Ha Annet!
    Heel veel plezier met alles wat je gaat doen. Ik houd je verhalen bij!
    liefs Aukje

  • 30 Mei 2006 - 17:16

    Marjan:

    Hee Annetje....heeeel veel suc-6 en plezier daarzo..ik ben nog ff bezig met de laatse lootjes.
    xxx

  • 30 Mei 2006 - 17:45

    Dinga:

    Hey Annetje,
    Leuke kermis gehad?
    Ik wens je heel veel plezier! Pas goed op jezelf en have fun. Ik ben benieuwd naar al je verhalen. We gaan je hier wel weer missen hoor!
    Liefs Dinga

  • 31 Mei 2006 - 06:58

    Martine:

    He Annetje,
    ik wil je heel veel plezier en succes toewensen in India! Je gaat vast een ontzettend leuke en vooral leerzame tijd tegemoet! Geniet ervan meid en ik zal je site blijven volgen!

    Morgen vliegen wij ook, naar Sydney. Ons Nieuw-Zeeland verhaal zit erop, het was echt fantastisch! Heb nu ook wel veel zin in Ozzie!

    Kus Martine

  • 31 Mei 2006 - 16:10

    Kim:

    Ha nichtje, en heeft me Pa je veilig weg gebracht?
    Vast wel.
    Arno en ik wensen je heel veel plezier en we houden je in de gaten!
    Dikke Kuzz je nichtje Kim

  • 31 Mei 2006 - 16:42

    Anja:

    Lıeve Schat, heel veel plezier en ik hoop tot gauw. Hier Turkye nog steeds een drama, droom al van reizen door releax en vriendelijk Azie!

    Een hele goeie reis

    Dikke KUZZZZZZZZZZZZZ

  • 01 Juni 2006 - 10:35

    Marleen:

    ooooooooh ik ben helemaal benieuwd hoe het daar is met die overgeemancipeerde begeleider!!! hihi GIRLPOWER. RAAAAW.
    heeeeel veel plezier en misschien ook maar succes :) x marleen

  • 02 Juni 2006 - 14:29

    Rita:

    Hoi Annet.

    Ik wens je een hele mooie ervaring in weer een heel ander deel van de wereld,en
    heel veel succes en plezier.

    Groetjes Rita Lurvink.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 62206

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: