Ja ik leef nog... - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu Ja ik leef nog... - Reisverslag uit New Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Ja ik leef nog...

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

28 September 2006 | India, New Delhi

Ha lieve vrienden en vriendinnetjes. Ja ik leef nog echt en het gaat goed met me. Te druk om te emailen, of er is weer is geen current. Er is altijd wel iets hier in India. Het gaat erg goed met me, deze week mijn vlucht geboekt naar Delhi, om met Anja te reizen!!! Daar heb ik super veel zin in. Ik was de laatste week toch wel erg moe, en kreeg ik ook nog keelinfectie...haha nou zijn er al 3 mensen ziek op de kliniek. Maar goed, zijn gister weer met operaties begonnen. Erg leuk, miste ik toch wel. Opereren is erg leuk. Voor de rest geniet ik elke dag, elke dag doen we wel iets leuks en speciaals hier. Dus dat is super. Geen spannende ontwikkelingen helaas...De kliniek heeft ook erge geld problemen en ook alle werknemers moeten goed werken anders vliegen ze eruit. Vooral de werkers op het land, en ook mijn Krishnaweeni...dus het is wel serieus. En ook onderling, Narendra zei tegen me dat ik moest oppassen en dat ik niet te gezellig moest doen. Dus ik zei voor de gein, oke dus ik mag alleen over honden praten als Clementien in de buurt is...ja was serieus het antwoord..haha goed. Later kwam ze nog wel naar me toe, dat het haar de laatste 2 wkn dwars zat, de relaties tussen de dokters en het personeel omdat wij toch rijk zijn in hun ogen en dat ze altijd meer zouden verwachten vd volgende d'arts etc. Ja zit ook wel wat in, maar ja...anders wel erg eenzaam hiero...Maar goed ook gister erg goed met Clementien gepraat, geen problemen meer tussen ons gelukkig. Ook ben ik weer helemaal beter...en in de stemming om te feesten (vannacht dacht ik heel even aan solliciteren en een huis vinden...maar goed...nu nog niet aan denken).
Hoe gaat het met iedereen, en de liefde?? roddels van het Ibb? En wie gaat er verhuizen? Ik ontving mail van de SSH? En Kelly en de kerels? Marleen hoe gaathet met jou? Oh ik ben benieuwd naar iedereen...hou me op de hoogte en ik mis jullie allemaal heel erg en kan niet wachten tot gezellig bij te kletsen. En tante Hetty, wat leuk dat je op mijn site stond. Oh Joris ah solliciteren, al succes? Haha hier de globetrotter uit de familie he haha!! Ok volg. x ga ik er weer echt foto's opzetten...kus kus...en een hele dikke knuffel

  • 28 September 2006 - 22:22

    Luc:

    Hee Annet

    Leuk weer wat van je te horen. Ik woon weer " hier" Beetje wennen maar wel gezellig. Wonen weer hele andere mensen en ik heb het gevoel dat ik een soort van huisoudste ben, je kent het wel ouwe ibb dino

    tot snel

    Kus Luc

  • 29 September 2006 - 08:05

    Niels:

    hee zussie jaja keihard nu aant stagelopen... goed om weer wat van je te horen.... spreken elkaar snel weer... kus

  • 29 September 2006 - 11:15

    Marjolein:

    Hey Annetje! Hier alles goed! Zit nu achter de gasten- en persbalie van het Nederlands Film Festival (ff geen gasten die zich melden nu..). Superleuk om hier te werken, maar wel druk! Wanneer kom je nou precies terug? In ieder geval voor februari toch? Kan je mooi ook bij mijn afscheidsfeestje zijn :)
    Officiele aanmelding is nu eindelijk verstuurd, dus volgens mij moet het nu in orde zijn, Mexico here I come!! Jeeh! Hey lieverd, opereerze nog en een dikke kus!

  • 01 Oktober 2006 - 16:06

    Mam:

    Een berichtje van jou op jou site doet me goed.
    Keelontsteking gehad nu weer beter gelukkig.
    Vanmiddag longa gekeken 3-1 gewonnen en niels maakte nog een goal...goed he
    Bjorn heeft ook gewonnen 4-2
    Morgen een nationale feestdag pa 58 wat een leeftijd al he...
    We hebben een verrassing voor pa vertel later wel hoe het was..
    Jammer dat je er niet bij bent maar helaas volgend jaar beter..
    Pa komt net binnen..
    Vanavond komt de visite al.....
    Moet aan het hapjes maken tot de volgende keer.
    Doei..xxxxx pa en ma
    groetjes..

  • 02 Oktober 2006 - 14:05

    Lin:

    hee annet!
    berichtje uit frankrijk, ben in Aix-en-Provence bij een vriendinnetje en ga woensdag door naar Toulouse waar ik tot eind januari ga studeren, ben benieuwd!
    Stijn gaat verhuizen trouwens, met babet naar een huisje in Amsterdam!
    liefs en geniet er nog van!
    Lin

  • 04 Oktober 2006 - 15:10

    Mascha:

    Hee Annet!
    Maandag zijn we uit eten gegaan bij een Mexicaan, voor mij de 1e keer (ik hou totaaal niet van dat soort eten ;) ) Maar toch zat er wel wat lekkers bij :). Je had met niels gebeld zei die? Fijn dat het goed met je gaat! Bij de KL gaat t ook wel lekker, af en toe wel zwaar..ga nu overstappen naar een andere groep(ben ik wel érg blij van) 16 oktober weekje vrij, en daarna een weekje bivak. Lekker het bos in..ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen..mag dan ook geen contact met thuis hebben enzo. Laat het je nog wel weten..Veel plezier verder!! Kus mas

  • 06 Oktober 2006 - 16:23

    Suzan:

    Hoi Annet,
    met ons gaat het goed. Vanavond gaan Barry en ik de 20 weken echo maken. Gisteren ben ik bij Marloes Brundel (verloskundige) geweest, daar was alles prima dus ik maak me nu ook geen zorgen. We hebben al namem bedacht en ik groei echt hard. Dat vind ik zelf minder prettig maar goed dat hoort er bij. Tot horens maar weer. Veel groetjes en hou je goed.
    Liefs Suzan

  • 06 Oktober 2006 - 16:36

    Marleen:

    hoop dat je het allemaal nog naar je zin hebt maar vind eigenlijk ook wel dat je weer terug moet komen :)

    liefs marleen xx
    ps heb je een mail gestuurd met alle roddels haha

  • 10 Oktober 2006 - 17:41

    Margot:

    Lieve Annet,weet je nog wie ik ben??? :-) Pfff, sorry,wist je website niet meer maar heb 'm nu weer gevonden! Wow wat een foto's en verhalen,wat een compleet andere wereld waar je in zit joh!! Erg knap hoor!En wanneer kom je precies weer terug dan?Ik ben nu weer terug in NL en druk aan het solliciteren voor een 'serieuze baan' hier.Ook wel weer eens goed denk ik.Italie was wel leuk trouwens hoor,maar waar ik zat in de omgeving geen bal te beleven.En nee,geen nieuwe liefde,ik blijf even bij mijn oude verhaal :-) Annetje,tot de volgende keer,take care met al die enge ziektes enzo.Veel liefs,Margot

  • 15 Oktober 2006 - 07:27

    Eef & Meneer Jansen:

    Dag Annet, hier een berichtje vanaf de 'green'. Al 4 lessen gehad en golf is superleuk! Wintersport is ook alweer geregeld, dus boel leuke dingen. En verder gewoon werken he?:) Jansen heeft nieuwe baan (alweer) bij Suitable. Eerst als fm aan de slag in Den bosch, dan 020. Volgens Marnix stond er in een Uni-blaadje dat er geen feesten meer op IBB 21-4 mogen worden gehouden.... Had jij daar niet iets mee te maken, hahaha! Maak er wat moois van hé?
    Xus Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 62048

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: