Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van annetkr - WaarBenJij.nu Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van annetkr - WaarBenJij.nu

Dominicaanse Republiek

Door: annet

06 Oktober 2007 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Hallo allemaal, ik ben weer lekker ah reizen, heerlijk! Maandag avond lekker opgehaald door anja en marjolein. Heerlijk relaxt, het vliegveld was erg grappig. Helemaal open met rieten daken, super cool! De kerel die naast me zat in het vliegtuig zei al dat ik moest oppassen met de dominicaanse kerels. Nou dat belooft wat goeds..uhm..Anja had ook al mooie verhalen...haha alle kerels zijn getrouwd (12 jaar is normaal hier) en om meerdere kinderen bij meerdere vrouwen te hebben is ook heeeeeel erg normaal. Haha tja en het blijft een eiland he, dus dat betekent betalen!!!! Maar goed eerst dus 3 nachten in een all inclusive hotel gezeten, wel weer blij om daar uit te zijn, ook al was het super de luxe. Handdoeken kaartjes, een woonkamertje, ieders een 2 persoons bed, een koelkast met water, en natuurlijk onbeperkt eten en drinken. Eerste dag lekker strand dag..uhm ging het heerlijk regenen en later zelfs omweer en bliksem...Ach ik heb het heerlijke weer van engeland meegenomen...maar ´s middags was prima hoor. ´s Avonds zijn we naar de bar esquina (hoekbar)geweest, was super grappig, echt naast de straat. Daarna nog opstap geweest, hier heerst heel erg het hiphop cultuurtje, dus allemaal grote tshirts-petjes, stoere auto´s met mega boxen, echt niet normaal als die langs komen. Haha de rest is merengue-bachata, geen salsa. Nou op 2u slaap gingen we op excursie (gratis..prima hoor anja!), heel erg cool we gingen naar hato mayor om daar op paarden te vertrekken. Wat marjolein ook erg leuk vond, NOT, haha daarna moesten we nog een uur verder klimmen om bij de opening van de grotten terecht te komen. Hier moesten we abseilen, heel cool 18 meter naar beneden. En toen hebben we zeker 2 u in de grotten gelopen, echt zo mooi!!!!Heel erg hoog, allemaal verschillende steensoorten, vleermuizen, en zelfs cristal! Vele plekken moesten we door het water en op een gegeven moment moesten we zelfs onder een spelonk zwemmen! Ze hielpen je wel hoor maar dat was heel cool. En onwijze stromingen...maar goed buiten gekomen kregen we een welverdiend biertje. Jammer genoeg zaten er heel erg veel echt irritante nederlanders in onze groep. Jammer is dat, volgende x vertel ik over las terrenas en probeer ik wat leuke foto´s erop te zetten...x

• 06 Oktober 2007 - 13:33

Vera:

Wow klinkt super! Nog een hele toffe tijd toegewenst, kan niet wachten om de verhalen te horen als je terug bent (jou kennende gebeuren er vast weer hele rare dingen haha!)

• 07 Oktober 2007 - 11:13

Mam:

geniet er maar lekker van heel veel plezier en tot mails gr dikke kus pa en ma

• 08 Oktober 2007 - 09:48

Marleen:

ben je al weer een neger? Ben benieuwd naar de foto's!!
    x

• 08 Oktober 2007 - 11:16

Kelly:

klinkt idd erg goed, had je me sms nog gekregen over dat bericht in de krant???
    die amerikanen zijn nu ook hier om gek van te worden iig ga een week eerder naar berlijn dus kom de 20ste terug ben je er dan nog????
    x

• 08 Oktober 2007 - 11:24

Nienke:

Sweetiepie! Jij weer lekker op vakantie! Ik wil ook weer weg. Die grotten lijken me ontzettend mooi: ben ik ook geweest in ZA. Alleen hoefden wij gelukkig niet te zwemmen, alleen te kruipen! En is niemand van zijn paard afgevallen? Geniet van de rest van de reis en kom dan maar even in Nederland alles vertellen, is dat goed! Mis je nu wel een beetje hoor in NL> het is alweer een half jaar geleden dat ik je heb gezien!

X Nienke