De eerste week - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2006 | Costa Rica, San José

Nou bevalt me helemaal super hier. Veel leuke mensen ontmoet en gister voor het eerst op stap geweest waarvan ik eigenlijk bijna niemand erg goed kende en sommige zelfs nooit gezien, maar het was errug gezellig. Vanavond om 18.00u vamos a la playa...een heel weekend lang op het strand liggen. We gaan naar Manuel Antonio..haha ja Yvet ik ga lekker tussen de dikke Amerikanen liggen...haha maar goed we moeten zondag al weer terug dus veel verder reizen is niet relaxed. Nog weinig mensen ontmoet die echt hier zijn gekomen om te reizen, de meeste gaan vrijwilligerswerk doen. Ik zit er ook nog over na te denken. Volgende week ga ik ´s middags individueel les krijgen, mijn klasje is af en toe een beetje traag voor me. Maar wel erg goed om te oefenen. Het spaans is nog niet echt wat, maar het begin is er haha...leuk om allemaal te horen dat jullie mijn site checken. Als ik tijd heb zet ik volgende week of de week erop wat foto´s op de computer...hasta luego kus

  • 14 Januari 2006 - 16:34

    Babette:

    Heei Annet, echt geweldig dat het zo leuk is daar! Veel plezier,
    liefs babette

  • 14 Januari 2006 - 18:20

    Niels:

    eyy zusje goed te horen dat alles naar wens loopt... Have fun!! xxx

  • 14 Januari 2006 - 18:28

    Pa En Ma:

    fijn dat je weer wat laat horen we wensen je veel plezier en groetjes van oma tot volgende bericht kusjes pa en ma

  • 15 Januari 2006 - 09:45

    Eef:

    Hoi Annet, genoeg te doen daar dus. Enjoy! Xus Eef

  • 17 Januari 2006 - 09:08

    Bettina:

    Hey Annetje..Echt super dat je het zo naar je zin hebt. Geniet ervan!
    X

  • 17 Januari 2006 - 16:17

    Vera:

    Aargh... maak ons maar jaloers met jouw strandervaringen ja! In de tussentijd zit ik te zwoegen achter mijn computertje met uitzicht op een regenachtig Utrecht.. Some things in life just ain't fair! Succes met je cursus, en nog veel stapavonden toegewenst!

  • 17 Januari 2006 - 18:12

    José:

    Hey Annet,

    Nou, ´t heeft me even moeite gekost je site te vinden, maar is dus eindelijk gelukt! Leuk om af en toe te lezen wat je daar allemaal beleefd....ben best een beetje jaloers, jij zit lekker in costa rica, Björn in Johannesburg en ik? Ik zit saai en eenzaam in Laren....nou ja, mijn tijd komt vast nog wel :)!
    In Zuid-Afrika is ´t nu ondertussen ook droog geworden, dus Björn kan eindelijk tennissen.
    Heel veel plezier nog daar en succes met je Spaans...X

  • 17 Januari 2006 - 19:29

    Pleun:

    Hey Annet,

    Leuk om je verhalen te lezen! En ben zeer benieuwd naar jouw foto's. Zal het net zo mooi zijn als Curacao? haha...
    Have fun..
    Ayo..
    Liefs, Pleun

  • 18 Januari 2006 - 10:09

    Margot:

    Wauw, wat is internet eigenlijk gaaf zeg. Zit jij in Costa Rica, ik in Oostenrijk en kunnen we gewoon kletsen! Gaaf te lezen dat je het naar je zin hebt meiske en thanks voor je e-mail! Hier sneeuwt het vandaag, erg goed want de pistes werden wat ijzig. Snowboarden is erg cool maar heb wel een blauwe kont hoor! Geniet daar Annetje, veel plezier en ook beetje succes, want ook spannend alleen op reis (sjonge ik klink als een oude oma!). Ik wil hierna ook op reis!! Veel liefs, Margot

  • 18 Januari 2006 - 15:38

    Loes:

    Ha Annet
    Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar van. Hier is alles goed....
    Ik hou je berichten bij! Tot mails.
    Dikke kus, Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 62284

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: