BAAN - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van annetkr - WaarBenJij.nu BAAN - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van annetkr - WaarBenJij.nu

BAAN

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2007 | Nederland, Utrecht

Hallo iedereen, nou de meeste mensen heb ik nu al wel gezien en gesproken. Maar ik heb ook nog een nieuwtje voor degenen die het nog niet weten...ik heb een baan in Engeland, Durham dichtbij Newcastle. Ik zal over enkele wkn al vertrekken, dus ik weet niet of ik iedereen nog ga zien. Ik kom bij een vriendin van me te werken en ik kan ook tijdelijk in hun logeerkamer logeren. Iedereen is welkom om langs te komen natuurlijk! Ook al heb ik nu nog geen plek om jullie te herbergen haha maar er zijn ook vast goedkope hostels in Newcastle en anders moeten jullie natuurlijk maar ff wachten tot ik iets voor mezelf gevonden heb. Nou ik hoop iedereen te nog te zien!
kus

  • 21 Januari 2007 - 17:19

    Ciel :

    WOW! Zo'n snelle reactie heb je zeker nog nooit gehad!! :P Tja studie-ontwijkend gedrag he?! Maar poepie, ik vind het heel leuk dat je een baan hebt gevonden, (WHOOHOO GEFELICITEERD!) MAAR ik vind het ook wel een beetje boel veel jammer dat je nu alweer weg gaat.. ik was net weer een beetje gewend aan jou als huisgenoot en dat vind ik super gezellig! Tot morgen! Hihi! Dikke kus Ciel

  • 22 Januari 2007 - 11:31

    Nienke Aus Der Reihe:

    Hi Annet, heb je fotos net bekeken. Ze zijn echt mooi geworden! En dat van Engeland, daar hebben we t nog wel een keer over ;)
    X Nienke

  • 22 Januari 2007 - 15:37

    Dinga:

    Hey Annet,

    Jee zeg wat gaaf!! Gefeliciteerd!!! Echt super voor je. Nou mocht ik je niet meer zien, heel erg veel plezier in Engeland!

    Kus Dinga

  • 23 Januari 2007 - 12:14

    Eef & Meneer Jansen:

    Hé Annet! Congratulations on the new job! Weer een uitdaging! En wij weer een vakantieadresje erbij, haha! Tot horens! Xus Eef

  • 24 Januari 2007 - 09:32

    Saskia:

    Heej Annet,
    Echt supercoole foto's!!! Vanavond de rest?
    xx Saskia

  • 26 Januari 2007 - 08:01

    Daphne:

    Heee Annet! Ik hoorde het al van OSZ en nu lees ik het ook hier, gefeliciteerd met je baan!! Wel jammer dat we nu niet meer samen nachtdiensten kunnen doen :-) Heel veel suc6 en plezier daar! liefs Daphne (PS mijn email is daphnewestgeest@hotmail.com, en die van jou?)

  • 28 Januari 2007 - 11:05

    Henk En Diny:

    Hartelijk Gefeliciteerd
    met je nieuwe baan Annet
    en heel veel werkplezier!

    groeten uit Groenlo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 62206

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: