Mijn ouders, Bjorn/jose op bezoek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu Mijn ouders, Bjorn/jose op bezoek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu

Mijn ouders, Bjorn/jose op bezoek

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hay hallo allemaal. Pff lang geleden, tja als werkende vrouw kom je niet aan alles meer toe maar goed. 2 weekenden geleden waren mijn ouders en Bjorn/Jose op bezoek. Super leuk gehad, opgehaald vh vliegveld en hop naar Mo en Ronnie...hmm ik was alleen vergeten te bellen (ik had gezegd als we komen dan bel ik wel)..en werden ze een beetje verrast...haha en lekker in Morpeth de disco in geweest (aangezien het al te laat was voor de pub). Erg leuk gehad, ook de olde leu...aangezien er veel Elvis en oude muziek gedraaid werd!

Dag erna vroeg eruit en zijn we helemaal naar Hadrian's wall gereden, een romeins fort. De weg ernaar toe was geweldig, super mooie uitzichten, de omgeving is daar zo mooi!! Er winderig was het ook, en op een gegeven moment liepen we in de schapenweide wat neit helemaal de bedoeling was...haha maar goed vond pap natuurlijk niet vervelend! Daarna naar Newcastle, naar de shearers, een pub onder het stadion, aangezien Newcastle tegen Middlesburg moest spelen..en klassieker onder de echte kenner (uhm ik dus neit), maar goed erg leuke sfeer! alleen werd er maar niet gescoord. Daarna heerlijk uit eten geweest, tapas..hadden mama en papa nog nooit gehad, naar de piano&pitcher geweest...met uitzicht over de rivier en millenium brug en vervolgens naar BUFFALO JOES...onder de kenners..haha een coyote ugly bar! Eerst zat pap op een bankje, totdat hij schaars gekleedde vrouwen op de bar zag staan, moest hij toch ff staan en kijken!!! Maar iedereen was best moe, was natuulrijk al een lange dag.

De zondag hadden we pech met het weer en hebben we sightseeing vanuit de auto gedaan...harry potter kasteel...coastal route terug, waar we nog wat kastelen zagen..en de zee en leuke plaatsjes doorkruisden..halverwege ging mijn knalpijp kapot!! GVD "£"^$^&^&& we konden wel gewoon doorrijden, maar hadden de laatste mnd al een beetje pech met de renault maar goed, nu weer gemaakt gelukkig. 's avonds had ik lekker gekookt voor iedereen en was gewoon relaxt. Dag erna was weer mooi weer, hadden ze geluk en hebben ze de halve dag in het pittoresque durham rondgelopen!! Ja het is gewoon een erg mooi stadje!En heb ik ze naar de trein gebracht.

Uhm wat heb ik nog meer gedaan, oja inge had nog een feestje gegeven in huis. Was erg leuk, afgelopen zaterdag heb ik een Ann Summers party gehad, haha lingerie en enkele artikelen meer....haha erg grappig, moesten ook wat spelletjes doen! Haha en nee niks pikants gekocht alleen een degelijke/leuke pyjama...haha. Lekker uitgeweest daarna en vandaag nog lekker vrij omdat ik zaterdag gewerkt had. Lekker hoor! Aankomend weekend komen Sas en Nienke erg veel zin in!!!!

Tot snel allemaal...x

  • 19 Maart 2007 - 19:11

    Marleen:

    wie dit leest is gek! haha kep je net een mailtje gestuurd, check voor sappige roddels en details dus je mail ;)

  • 19 Maart 2007 - 21:03

    Vera:

    Wowie, Marleen is er als de kippen bij, nou ik ben ook snel hoor, check ook mijn mail met iets minder sappige roddels! Veel plezier met Nienke en Sas, wat gezellig!

  • 19 Maart 2007 - 23:16

    Ciel :

    Nog meer sappige roddels??!! Marleen wil je wat kwijt? :P En hier geldt ook: check je mail, met dit keer niet bepaald sappige roddels! :( Volgende keer beter, zal eens kijken of we nog een leuk koppeltje in het huis kunnen fixen?!
    Kusjes Ciel

  • 20 Maart 2007 - 08:42

    Saskia:

    Jaaa, aankomend weekend Annetje opzoeken. Heb er ook heel veel zin in!!


  • 20 Maart 2007 - 10:42

    Nienke:

    Nog 3 nachtjes slapen!

  • 20 Maart 2007 - 10:50

    Lotte:

    Ha Annet

    Gaaf dat je het zo goed hebt daar. Ik ben ook zeker van plan je te bezoeken. Half mei is mijn scriptie af en afhankelijk van mijn financieën, wil ik in juni wel een paar dagen Engeland doen, inclusief een bezoek aan jou...Heel veel plezier en werk ze!
    Liefs,
    je nicht;-)
    p.s. in tegenstelling tot jouw vader heeft mijn vader nu twee lammetjes, afgelopen weekend even meegeweest, superschattig!

  • 20 Maart 2007 - 14:42

    Eef & Meneer Jansen:

    Hee Annet, lekker bezig! Hier alles prima. Hopenlijk komend weekend weer golfen, tubtub. Fijn dat je Hollands bezoek (hebt) ontvang(t)en. Groetjes aan Saskia en Nienke! X Eef

  • 21 Maart 2007 - 13:44

    Mam:

    Ja, annet het was een heel mooi weekend.We hebben nu een idee waar je bent en hoe engeland is.we doen het nog een keer over..superleuk..
    gr..mam en dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 62208

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: