Weekendje Schotland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu Weekendje Schotland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu

Weekendje Schotland

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hay hallo allemaal, nou voor diegene die het nog niet doorhadden, ik ben niet bereikbaar meer op mijn mob. nr, kan alleen nog smsjes ontvangen. Ik heb ook nog steeds geen Engels mob nr, pff het leven van een werkende vrouw is niet makkelijk. Jeetje je komt echt nergens aan toe (en dan heb ik ook nog elke week een halve middag vrij!) Maar check op deze site een paar berichten voor deze staat het nr van mijn vaste lijn.

Vorig weekend een super weekend gehad. Naar Monique en Ronald in Morpeth net boven Newcastle geweest. Mo heeft net haar ontslag brief ingeleverd, en gaat wrschlijk verhuizen naar Wales....:( Maar goed, wel weer een leuk adresje om heen te gaan! Op vr in Morpeth uit geweest....uhmmmm en helaas ik moet het toch toegeven, je kunt minder goed tegen alcohol als je ouder wordt! Na 5 rode wijn voelde ik me nog prima dacht ik. Toen we thuis kwamen, ging echter mijn lampje uit...schaam schaam schaam...Wel netjes gedragen hoor, maar ik moest meteen mijn bed in! De volg ochtend moesten we vroeg op, want we gingen naar Edinburg om de rugby wedstrijd Italie/Schotland vd six nations te zien. Waren we eigenlik niet van plan. Ronald en Bob (exvriendje Inge) zouden gaan, maar toen leek het ons toch ook wel leuk. Uuhm we moesten eerst nog wel ff over de regels ingelicht worden, maar het was echt super. Onwijs tof sfeertje, iedereen zit gewoon door elkaar (ik was lekker voor Italie....haha lekkere kerels, maar toen we later de koppen in het blaadje zagen, was het van een afstandje toch een stuk lekkerder). Schotland ging echt af, na 5 min. was het al 23-0!!!!!!! En natuurlijk leuk rondgelopen, Edinburg is een onwijs gave oude stad en daarna lekker uiteten geweest. Bij Bob op de boerderij geslapen en toen kreeg ik 's nachts gezelschap van Woeler, hond van Mo, die heel gezellig in mijn slaapzak kroop terwijl ik lekker lag te slapen! (slimme hond!) Pff nou de zondag was ik bekaf....niks meer gewend he?

Vanochtend consulten gedaan, vnl vaccinaties, dus lekker makkelijk, maar toch kwamen er een paar met wat meer problemen. Soms wel moeilijk, omdat je soms niet precies weet hoe het zit in Eng. of zowiezo hoe het zit. Haha maar ik vind het wel super. Vanaf maandag sta ik gewoon ingeroosterd. Dus we zullen zien hoe het allemaal gaat! Ik hou jullie op de hoogte. Vanavond haal ik mijn ouders, Bjorn+Jose op vh vliegveld. Gezellig het hele weekend hier! Even kijken wat het weer doet, wat we gaan doen, maar wordt vast gezellig! Leuk om allemaal wat van jullie te horen, het inet doet het nog steeds niet, vandaar dat ik niet zoveel reageer...en ik moet nog steeds mijn eigen laptop kopen, maar financieel gezien helaas nog niet mogelijk! Maar goed, Marjo hoe gaat het in Mexico....gaat alles goed, en hoe gaat het met al die colleges in het spaans volgen???? Oeoeoeoe haha en vertel vertel.....lekkere Mexicanen op het oog????

Broodje bram mensen....nog roddels????? En kelly/linda ik kon jullie dus niks terug sturen aangezien ik geen smsjes kan sturen, maar hou wel van jullie hartsvriendinnen!!!! En wanneer komen jullie??????? Gezellig...(ps vergeet dan niet je hoeren kleren mee te nemen, want hoe ze hier op stap gaan?!!!). Josh zit nu in Berlijn bij Nathalie, waar we samen mee gereisd hebben...bah ik ben jaloers, ik zou eerst meegaan, maar helaas (grapje)kwamen mijn ouders...Nee hartstikke leuk natuurlijk. En we plannen om vd zomer een weekje in Schotland te gaan kamperen! Super dus...Echt leuk om weer contact met ze te hebben.
Bettina, nee je smsjes niet gekregen! Jammer, laat me weten wannneer je van plan bent te komen!

Nou hoop jullie allemaal snel weer te zien. Wrschlijk ben ik 27-1 mei in Nl...dus Annetje gaat Queens day vieren!! En ik heb de 27e een bruiloft van Esther...oe spannend he Es...onglooflijk zin in natuurlijk. Oe en Suus hoe zit het bij jou...ik heb nog niks gehoord, heb je al een kleine? En hoe gaat het met de kleine Jordy Kim? Gezond en gelukkig/ (en ik hoop dat ie niet zoveel huilt 's nachts). En hoe gaat het met Siem Janneke? Pff hou je dat dieet een beetje vol?

kus kus

  • 02 Maart 2007 - 17:17

    Kim:

    Ha die Annet,

    Hier alles oke? Zo te lezen ook met jou! Haha! Ja als je ouder wordt kun je niet meer zo goed tegen alcohol....maar aangezien er Goldewijks bloed in zit zal dat vast wel meevallen..haha.
    Heb je een leuk weekend gehad met je ouders en Bjorn? en Leuke verjaardag gehad? nog een beetje gevierdt??? Tuurlijk! nou spreek je gauw weer... Kuzz Kim

  • 02 Maart 2007 - 19:59

    Marjan:

    Hee annetje klinkt weer goed allemaal!! Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag (voor als je mn smsje niet meer gekregen hebt?!)...en weer goed nieuws...ik ga een jaar internship doen in de paardenkliniek van Someren...heb ik vanavond direct na mn 2e gesprek te horen gekregen...jippieeeee!!!!

  • 03 Maart 2007 - 12:20

    Vera:

    Euh, je weet toch wel dat Queensday op 30 april is toch? Maar kom maar 27 mei, dan heb je gelijk een cadeautje voor mijn verjaardag, Annet in levende lijve!

  • 03 Maart 2007 - 14:39

    Ester:

    Hoi Annet

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ja, we hebben erg zin in de bruiloft. Zijn druk aan het regelen. Veel succes met je werk, vanaf maandag gaat het echt gebeuren. Fijn weekend met je familie. Dikke kus Ester (zonder H!!!!, Annet)

  • 08 Maart 2007 - 17:37

    Mascha:

    Ha Annet !
    Leuk dat je je site nog bijhoud zeg.Leuk gehad dus met je ouders, heb ze nog niet gesproken..ben benieuwd naar de verhalen over de engelse pub ;) !
    Ben nu hard aan t trainen voor de KMS,nog 3 maandjes..Daarna zullen niels en ik wel keer aan komen vliegen..ben echt benieuwd hoe je daar zit!
    Succes met werken..
    Liefs mascha

  • 15 Maart 2007 - 13:44

    Kelly:

    annet schokkend nieuws op je mail marleen jij ook! linda als jij dit leest het gaat over jou!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 62206

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: