Het reizen begint weer.... - Reisverslag uit Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu Het reizen begint weer.... - Reisverslag uit Delhi, India van annetkr - WaarBenJij.nu

Het reizen begint weer....

Door: annet

13 November 2006 | India, Delhi

Nou vertrokken uit Enumullapalli, wel raar hoor. Narendra had het zwaar, Nareshima moest bijna huilen..boe en tja ik had het er ook wel een beetje moeilijk mee. Maar goed een leuk vooruitzicht...Ik zou Anja weer bijna zien. En nou domestic arrivals en international arrivals ligt maar liefst 8 km uit elkaar...haha dus het duurde ff voordat we elkaar gevonden hadden. Maar goed om 7.30u was het dan zover en werden we naar ons hotel gebracht. Wel prima hotel, maar op het inet hadden ze het toch wat luxer voorgeschoteld he?!
Nou onze eerste dag in Delhi, we gingen een beetje lopen met als doel dat we naar connought place zouden gaan. Nou dat duurde ff, en we hebben ook in heel wat buurten gelopen waar we niet echt thuis hoorden en we ook behoorlijk aangekeken werden. Maar wel geweldig en zie je ook hoe het echt leeft hier. En het leeft hier, koeien op straat, ben ik ondertussen wel gewend en ga zo maar door. En elke keer als we het niet meer wisten namen we een fiets rikshia, die ons dan precies weer terug bracht waar we vandaan kwamen (uhmuhm geen goede intuitie welke kant we opmoeten dus)..Nou na 3u kwamen we eindelijk aan op CP, en gingen we heel cultureel bij de pizzahut eten. Daar had ik echt zin in, maar ik moest de prijs wel betalen....LOOSE MOTIONS!!! Haha op de 1e dag, terwijl ik hier al 5 mnd zit en Anja had nergens last van, niet eerlijk. Nou toen we naar huis wouden gaan, werden we aangesproken door 2 kerels die met ons koffie wouden drinken, ach ze kwamen wel spontaan over en ik grapte dat als we mee gingen er alleen bier gedronken werd. Nou toen brachten ze ons naar een blues kroeg, erg relaxed met geen INDIASE muziek, oe dat was lang geleden. Ach ze waren erg aardig, maar toen kwam het, ze hadden ons al gezien voordat we de pizzahut in gingen, en hadden op ons gewacht tot we eruit kwamen en ze vertelden ons elke minuut hoe leuk en mooi we waren...ugh nou dan ben je bij ons ah verkeerde adres en hebben we ze vriendelijk bedankt en naar huis gegaan...ach onze eerste avond en gratis bier. En ik heb hun telefoonnrs...misschien nog handig aangezien ze een auto hebben en Delhi kennen...maar we hebben toch maar heel verstandig besloten dat dat misschien niet zo'n goed plan is...Ik moet zeggen dat mijn 1e indruk van Delhi erg meevalt, misschien ook wel omdat iedereen zo negatief erover is. Tja het is wel een beetje een vieze stad, maar kan erger en we zijn nog niet echt afgezet oh we zijn al wel 1x door een jongen heel slim een winkel binnen geloost, waar we snel weer uit zijn gegaan. Ja dat deed hij heeeeel erg soepel. Nou we blijven hier nog 2 dgn en vertrekken dan naar de Taj Mahal. Ik hou jullie op de hoogte...erg dikke kus

• 13 November 2006 - 07:42

Saskia:

Heej Annet, hoop dat je een leuke tijd hebt met Anja! Maar dat komt vast wel goed. Zie je snel weer hier in Nederland! xx Saskia

• 13 November 2006 - 07:58

Nienke:

Veel plezier bij de Taj Mahal! Geniet van het reizen en de vrijheid! X

• 13 November 2006 - 09:41

Luciel:

Ha Annet,

leuk om weer even wat van je te lezen! En natuurlijk heel veel plezier de komende tijd!

Liefs Luciel

• 13 November 2006 - 10:47

Kim:

Ha lieve Annet,
    Ik wens je heel veel plezier met het reizen samen met Anja..kijk wel uit he, met al die kerels daar...pas goed op je zelf en elkaar.
    Heel veel groeten van Oma die het vaak over jou heeft...had jouw ook nog brieven terug gestuurd??? Ze vond het geweldig dat je haar geschreven hebt...erg leuk. Nou geniet er van en we spreken elkaar gauw weer.
    Dikke Kuzz Kim

• 13 November 2006 - 11:03

Marjolein:

jeeeh, lekker weer reizen! geniet er nog even van! maar dan moet je ook wel echt snel terugkomen he, we missen je hier!! (ook als sportmotivator :))

• 13 November 2006 - 11:40

Lotte:

heeeel veel plezier de laatste maand!

Liefs Lotte

• 13 November 2006 - 12:40

Yvetje:

Lieve Annet,
    Nu ziekjes in mijn bedje en eindelijk jou site bezocht. Echt helemaal super!! Ben apetrots op je...Geen kertsdiner dit jr bij ons maar dat maken we wel weer goed..;-). Zit ondertussen achter Rothuizen an Van sluis aan voor mondeling (al 2 mnd op te wachten..;-((. Verder alles druk en hektisch hier (normaal dus..) Hele dikke knuffel, succes en VEUL avontuur!!
    Groetjes,

Yvet

• 13 November 2006 - 23:13

Ciel:

Poepie POepie!! Weet je wel dat we jou super missen? En dat we het heel vaak over je hebben>? En dat we snel een kopje thee met je willen leuten? En gewoon lekker bijkletsen en als je foto's willen zien? En dat je gewoon snel thuis moet komen??
    Heel veel plezier je laatste maandje, geniet ervan!! Dikste kus en lieve knuffel Ciel!

• 16 November 2006 - 12:39

Merlin:

Hee Nichtje!
    Alles naar je zin daar? zo te horen en te zien wel:) veel plezier nog!
    Liefs je nichtje Merlin xxx

• 19 November 2006 - 07:33

Eef & Meneer Jansen:

Hé Annet, veel plezier met Anja. En als jullie in NL komen mee golfen he? Heb nm baanpermissie, woehoe! X Eef

• 19 November 2006 - 09:48

Suzan:

Hoi Annet,
    Wel oppassen voor enge mannen he. Zwakke plekken bij de man zijn natuurlijk de ogen en de ballen (als je ze daar flinkt treft en daarna hard wegrent is er niets aan de hand). Ook maar ergens gelezen hoor. Met ons gaat het goed. Kinderkamertje bijna klaar, al flink rond maar nergens last van (afkloppen). Marcel en Danielle te Veldhuis hebben gisteren een dochtertje gekregen met de naam Tess. Met Kees is alles goed maar met Ed iets minder (heeft last van een te hard werkende prostaat, wat steeds blaasgruis of ontsteking veroorzaakt). Nog 1 keer en dan gaat die pelpinda eraf. Tot zover het nieuws uit Mariënvelde. Tot snel en geniet nog even de laatste tijd.

• 20 November 2006 - 15:47

Janneke:

Hoi Annet,
    Hebt lekker veel meegemaakt zeg!! en meer gesteriliseerd dan menig een hier. Ik hou waarnemingen/baantjes voor je in de gaten. Geniet lekker van het reizen, na zo druk gewerkt te hebben!!! Hier alles goed. Ben over klein maandje uitgerekend dus dan begint voor mij de "babyreis' waarvan ik alleen weet dat ie begint met veel pijn ;->.

groetjes Janneke
    kzie je wel bij het kraamschudden als je weer beetje geacclimatiseerd bent.

• 25 November 2006 - 18:35

Loes:

Geniet van het reizen!
    Ik heb lang niks van me laten horen, maar was druk in ons nieuwe huisje. Tot snel!
    Dikke kus, Loes