NIENKE EN SAS op bezoek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu NIENKE EN SAS op bezoek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van annetkr - WaarBenJij.nu

NIENKE EN SAS op bezoek

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo luitje, nou het duurde even maar hier weer een verhaal van me. Alles goed met iedereen? 2 weken geleden waren nienke en saskia op bezoek. SUPER weekend gehad..heel erg leuk meiden. Ik had vr middag vrij en zou de sleutels voor hun klaar leggen, uhm wat ik achteraf vergeten was...oeps (haha de insiders weten waarom....:)). Lekker durham ingeweest, tja het blijft een super leuk stadje, naar de cathedraal natuurlijk, het kasteel. 's Avonds heerlijk uiteten geweest in Oldfields, en daarna nog 1 drankje gedaan. We waren allemaal moe, maar toch moest ik hun ff laten zien hoe de engelse fashion eruit ziet in een doorsnee durham club...Haha hideous...is een goede omschrijving vooral!!! Ze hebben er geen kaas van gegeten, maar ach dat maakt het wel weer heel grappig! Op za vroeg op en zijn we naar holy island gereden, erg mooi eiland, met een oud klooster. Daarna op het strand gelopen bij en rond Bramburg castle. Vervolgens naar Alnwick om natuurlijk het harry potter kasteel te bezichtigen en om naar een 2nd hand bookwinkel te gaan. HEt is de grootste van Engeland, en het is echt een super boekenwinkel! Erg leuk. Nou toen was de dag al weer voorbij en zijn we 's avonds naar Newcastle geweest. We kwamen er om 20.30, al die engelsen natuurlijk al hartstikke dronken! Haha nienke en sas keken hun ogen uit, want tja het schijnt dus voor newcastlese begrippen normaal te zijn om met lunch te beginnen met zuipen!!! Ach ik voel me hier wel thuis zoals jullie kunnen begrijpen! lekkere tapas gegeten...en daarna naar de BUFFALO JOES!!! Haha nienke stuur me ff wat foto's op wil je kan ik ze op de site zetten om iedereente laten zien wat hier gebeurd op een doorsnee vr/za..haha. Ik had heel lief voor zondag avond theater kaartjes (alchemist, Paulo Coelho), hmmm hadden ze mij al meerdere keren verteld dat ze op zondag avond vlogen. Op de 1 ofandere manier bleef bij mij de maandag hangen...dus dat hebben jullie helaas moeten missen. Ik heb Danielle en Eugene huisgenootjes meegenomen. Super play! Eugene was zo geinspireerd dat hij die di (hij was vrij die week) naar zuid spanje vloog en met de boot naar Marokko is gegaan..haha! Op zondag middag sas en nienke afgezet op het vliegveld, was er net HET schotse nr (vd proclaimers..I will walk 500 miles...blablabla erg leuk nr), op en gingen we op de parkeer plaats dansen met keiharde muziek, super grappig. Kom ik met de auto bij de slagboom, staat daar een mannetje die zei dat hij jammer genoeg te laat was om naar ons toe te komen, maar had hij willen doen omdan te zeggen dat het verboden is om te dansen op het vliegveld..hahahah met een grijns. En meiden, tja ik was niet voor niks zenuwachtig he toen ik ging solliciteren???!!! Hahaha ik kan me zeker voorstellen dat jullie niks van die kerels verstonden in de bar. Ik ben er al aan gewend nu!
Op het werk alles ok, mijn 1e keizersnede gehad (hmm en met scalpel 1 vd pups geraakt...OEPS). Gelukkig was de eigenaar best relaxt erover...maar ja was wel ff stressen. Ik vind het nog steeds super leuk om hier te zijn...Ben gister weer hier in Durham op stap geweest, morgen wrschlijk weer. Ook morgen overdag surfen, zondag mountainbiken...dus zuipen maar overdag lekker actief...ik denk dat ik maandag gesloopt ben....

Nou heb zin in Nl, ik hoop dat ik heeeeel veel lieve vriendinnetjes/vrienden ga zien..gaan we lekker feesten. Op vr heb ik dus die bruiloft (marleen misschienkom ik do avond wel naar U, ligt eraan hoe laat ik in Nl ben), vr bruiloft, za avond verjaardag marleen. Zondag wil mama uiteten, of lunch...dus moet ff kijken, misschien dat ik dan kon nacht in de achterhoek vier en kon dag utrecht of amsterdam?? Wat gaat iedereen doen?? kus

Oh heb een ENGELS MOB. NUMMER: 00447724833736

  • 06 April 2007 - 15:59

    Vera:

    Ga ik je gelijk lekker stalken nu ik je nummer heb haha! Surfen?!!???!! Wat vet! Tell me more!

  • 06 April 2007 - 21:05

    Neelram:

    ja kom maar snel naar nederland :) nog 22 nachtjes slapen en dan... HOERA!! kijk maar wanneer je komt en prepare josh vast voor IBB hahaha
    daaaaag
    ps mevr afhaker komt ws niet op mijn verjaardag, lekkere teef is het ook

  • 07 April 2007 - 06:36

    Bettina:

    Ik wil je ook graag weer zien!!
    Ik heb met konginnedag/nacht nog geen echte plannen dus als je zin hebt, heb altijd slaapplekje voor je vrij natuurlijk!
    Wat fijn dat je het naar je zin hebt.
    Na de verhuizing kom ik zeker jou kant op!

    Veel groetjes, XXX en hopelijk tot snel!

  • 10 April 2007 - 19:41

    Karin:

    Oh Annet, als ik je verhalen lees krijg ik altijd meteen zin om te reizen, haha! Heerlijk, er straalt altijd zo'n energie van je berichten af! Genietze!

    Groetjes Karin (vd ICU)

  • 02 Mei 2007 - 16:41

    Petra / Pietje:

    hi annet,

    Wat leuk om weer iets van je te lezen, om zo je een beetje te volgen.
    succes!!

  • 15 Mei 2007 - 14:36

    Kelly:

    he die he nou ik heb me weer ff geupdate qua de verhalen :) auf jedem fall vera en ik gaan waarschijnlijk het laatste weekend van juni komen omdat ik ook nog de marathon met diana ga lopen en mijn voorstelling nog twee speelt enzo. Ik zal ff aan je moeder doorgeven van de kermis en contact opzoeken met de rest van de hartsvriendinnen haha

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 62047

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: