Manuel Antonio... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu Manuel Antonio... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van annetkr - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio...

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2006 | Costa Rica, San José

Buenos dias...alles goed met iedereen? Onwijs gaaf weekend gehad...maar ging niet vlekkeloos. We waren met zijn 4en. Toen we aankwamen bleek dat onze kamer die we gereserveerd hadden weg was...ik had nog specifiek gevraagd of het geen probleem was dat we ´s avonds kwamen...maar de eigenaar daar leek ook een beetje dronken...hmm daar stonden we om 23.00u op straat...haha en toen gingen we iets verderop vragen of ze plek hadden...had ie niet...maar hij zou een vriendin bellen. En ja die had plek...en was errug mooi...bovenop een heuvel met prachtig uitzicht over de oceaan...en erg lieve mensen en een veel betere kamer dan we eigenlijk hadden. Nou zaterdags lekker op het strand gelegen...´s avonds wouden we uit...maar echt geen kip te doen daar...ja 1 fiesta..maar volgens mij namen ze daar ook wat anders dan alcohol. Dus ja daar hadden we geen zin in. En zondag zijn we naar het Parque National Manuel Antonio geweest. En ERG veel dieren gezien...had ik zeker niet verwacht, apen, hagedissen, leguanen en een sloth (kom ff niet op de nl naam...die slome dieren die bovenin de bomen leven en alleen naar beneden komen om te plassen...en dat hebben wij gezien...wasberen...een onwijs mooi uitzicht...zo mooi...Nou zondag om 17.30 ging onze bus weer. Ja dat was ook wat, we hadden alleen een heen ticket. Hadden ze ons niet verteld. Maar het is daar altijd erg druk, dus als je zondags met de bus naar huis wilt...moet je za heeeeel vroeg tickets kopen in het buurtdorpje...nou dat deden Ines en Jasmin...ok alles goed. Zitten we in de bus...staat er een man naast me die ook mijn plek heeft zegt ie. Bekijk ik beide kaartjes, hebben wij kaartjes voor de zaterdag!!!!! Dus wij op goed geluk...er was nog 1 plek vrij en daar ging ik zitten, naast een niet verkeerd uitziende man uit Argentinie. Ik legde hem uit wat er gebeurd was...nou het duurde niet lang voordat de rest moest staan en de tickets gecontroleerd werden. Wij een beetje in gebrekkig spaans, en toen hielp die argentijnse jongen en mochten we GELUKKIG op de bus blijven. Ja ach zo´n eerste weekend..haha ma weer uitgeweest, vanavond bios, morgen naar een fiesta in een dorpje uur hier vandaan...En dit weekend gaan we naar peninsula de Nicoya, west-noord costa rica. Gaan zo beslissen waar we precies heengaan en ik ben al weer klaar met school hier. Hierna ga ik naar Granada, nicaragua en daar ga ik denk ik ook nog een week of 2 wkn spaanse les nemen...is veel goedkoper nl...blijf een hollander. Haha. kus

Ha nienke...oe ja zeker stressen zeker met alles regelen voor Frankrijk..Maar gaat wel lukken toch? Ook erg spannend voor jou...

Ha Sas..hoe gaat het met het werken? Hoop dat alles goed gaat met je proefjes...

En aan iedereen natuurlijk...ben erg benieuwd wat jullie allemaal ah doen zijn en hou me op de hoogte..kus

  • 19 Januari 2006 - 10:24

    Bettina:

    Hoi hoi, leuk weer wat van je te horen!
    Hier is alles zoals gewoonlijk hetzelfde.. maar Joost en ik gaan van de zomer waarschijnlijk naar Florida dus heb ik weer wat om naar uit te kijken!
    Hou je goed daar en laat eens wat foto's zien, ben erg beniewd.
    X

  • 19 Januari 2006 - 10:28

    Dinga:

    Hey Annetje..
    Wat onwijs gaaf om allemaal te lezen. Nou hier is alles nog hetzelfde. School, werken en uitgaan. Niks veranderd en dat zal ook wel zo blijven haha. Heel veel plezier.

    Liefs

  • 19 Januari 2006 - 10:34

    Marleen:

    haaaaaaaaaaaaaai hartsvriendin! leuk om te horen dat t allemaal goed gaat en dat er in ieder geval ook mooie mannen rondlopen daar! (voor spannende verhalen die niet voor ieders oog bestemd zijn -> check je mail even!)x marleen

  • 20 Januari 2006 - 13:40

    Kelly:

    he annetje,
    heb eindelijk de tijd gevonden (en de moeite genomen) om ff uitgebreid je berichtjes te lezen. Wat super allemaal. Het blijkt wel weer dat het weer bij jou een stuk beter is en het leven uberhaupt een stuk relaxter....Ik heb eigenlijk heel veel BB verhalen en Zwolle verhalen voor je in petto maar daar zal ik nog wel een lange mail over sturen. Ik geef je alvast wat hints: mijn beste vriendin (voel de sarcastische ondertoon), en nieuwe liefde. Nou goed ik laat het hier maar ff bij ik mail wel het hele verhaal.

    Liefs je hartsvriendin

  • 20 Januari 2006 - 13:44

    Marjolein:

    Heej Annet!
    Superleuk man, die verhalen van je! Je had meer geluk dan ik in het Manuel Antonio Park want ik heb daar niet zoveel beesten gezien! Je trekt ze waarschijnlijk aan ofzo.. haha! Hier alles goed verder, lekker druk met aanmelding voor Mexico.. superspannend, maar 2 plaatsen namelijk.. Ik mail je morgen ff voor een uitgebreider verslag, want ja, hier gebeurt natuurlijk ook heel veel, huisfeesten enzo ;) (denk: huisfeest met jou met stalkers tot gevolg..)
    Nu op de uni, nog 2,5 uur college te gaan..
    Dikke knuffel vanuit het koude en nu vooral natte NL!!

  • 21 Januari 2006 - 18:49

    Mascha:

    Hee Annet!
    Heb je site gekregen van Niels..even je berichten gelezen. Je vermaakt je daar wel of niet dan!Had ook niet anders verwacht..heel veel plezier nog, komt vast goed. En ik kom snel een keer terug voor je foto's!
    Liefs xx Mascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 62288

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: