Granada - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van annetkr - WaarBenJij.nu Granada - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van annetkr - WaarBenJij.nu

Granada

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

25 Januari 2006 | Nicaragua, Managua

Ha luitjes...nou zit nu in Nicaragua, Granada. Een erg mooie koloniale stad. Ik heb een erg leuke, goedkope hostel gevonden...dus helemaal prima. Ben vanaf vanmiddag hier, dus morgen echt de stad verkennen. Gister naar het Parque rincon de la vieja geweest. Erg mooi, onwijs gave waterval, en allemaal kleine funeroles, die onwijs stinken. Het zijn een soort van vulkaantjes die metabolieten omzetten...en het stinkt dus enorm naar sulfaten...kan niet echt gezond zijn. Pff was wel een hele hike, 7u gelopen en geklommen...nou mijn conditie gaat al achteruit hier...maar wel super. Jammer genoeg nauwelijks dieren gezien, terwijl andere toecans, quetzals...zijn vogels voor de niet kenners...hebben gezien. Maar nee ik apen en leguanen. Dus ben niet altijd zo lucky Marjolein..haha mensen ben erg benieuwd naar alle roddels, verhalen over het thuis front..haha altijd geinteresseerd natuurlijk. Het internet is af en toe zo traag ga proberen of het lukt foto's erop te zetten..heb al erg mooie plaatjes...Nog geen idee wat ik dit weekend ga doen...maar goed zal goed komen. Oja en afgelopen weekend hebben we op de playa gelegen...hmm hadden een erg mooi hostal, uitzicht over zee...oh zo geweldig. En 2u paard gereden, terwijl het eigenlijk maar een uur was, en daar heb ik nu nog spierpijn van..haha. Tot snel allemaal kus

  • 26 Januari 2006 - 08:15

    Anja:

    Hey Annet, klinkt erg mooi allemaal. Ben erg benieuwd naar wat plaatjes!
    Ik ben zelf afgelopen weekend naar Siem Raep Cambodia geweest, heel indrukwekkend, Arm, anders, maar ook heel mooi. Zal je daar snel een lange mail over sturen!! Blij dat je het naar je zin hebt daar :-) Geniet ervan!

  • 26 Januari 2006 - 08:26

    Pieter:

    Hey Annet

    Nicaragua, alleen om de naam zou ik er al naar toe willen. Suertu con apprendes Espanol.

    Ciau Senorita
    Gr Piedro

  • 26 Januari 2006 - 09:00

    Dinga:

    Hey annet!
    Jij vermaakt je daar dus prima?! Nou bij BB is het erg rustig. Ik heb anni verteld dat ik weg ga bij BB, maar dat ik nog niet weet wanneer...Dus erg gezellig!! Haha ben blij dat jij het wel heel erg naar je zin hebt. Geniet er van en ik wacht weer op je volgende bericht!!
    Have fun.

    kus

  • 26 Januari 2006 - 09:08

    Ester:

    Hey Annet
    Leuk om al je verhalen en avonturen te lezen. Klinkt allemaal erg mooi. Ben erg benieuwd naar je foto's. Veel plezier nog en geniet er van!
    Liefs Ester

  • 26 Januari 2006 - 12:23

    Eef:

    He Annet,
    Mooie verhalen,super! Heb net nieuwe autoradio gekocht :) Tot horens!
    En enjoy! xus Eef

  • 26 Januari 2006 - 17:56

    Aukje:

    Ha Annet!
    Heb vorige week gehoord dat je weg was en t adres van deze site gekregen. Wat supergaaf klinkt dat allemaal zeg. Heel veel plezier nog!

  • 27 Januari 2006 - 10:23

    Marleen:

    annet retteketet!!

  • 28 Januari 2006 - 15:25

    Mariska:

    Hey Annetje,

    Klinkt allemaal erg super daar, tien keer beter dan hier!!!
    Helaas geen roddels, maar die komen vast nog.
    Een hele fijne tijd nog en ben benieuwd naar je volgende verhaal!

    Kus

  • 28 Januari 2006 - 19:35

    Esther:

    annet ik heb je nodig om wijntjes te drinken, k mail je snel! zit je in de bearded monkey? veel plezier daar. kus es

  • 29 Januari 2006 - 12:38

    Mam:

    ha annet fyn dat het zo goed gaat veel plezier en tot de volgende keer kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Managua

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 62289

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: