Leon en Las Peñitas - Reisverslag uit León, Nicaragua van annetkr - WaarBenJij.nu Leon en Las Peñitas - Reisverslag uit León, Nicaragua van annetkr - WaarBenJij.nu

Leon en Las Peñitas

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2006 | Nicaragua, León

Nou afgelopen vrijdag vertrokken naar Leon, alleen. Best een beetje spannend, maar ih Hostel aankomend meteen erg leuke mensen ontmoet, waaronder Josh uit Engeland. Nee niet op die manier haha hij is nog maar 18! Besloten dat we de dag erna samen naar het strand gaan, las peñitas. Eerst de hele dag met hem in Leon rondgelopen erg mooie stad, maar het is niet zo mooi als Granada. Natuurlijk weer veel kerken gezien en de grootste cathedraal van cantraal amerika...oeoe haha. Nou Las Peñitas was niet heeeel bijzonder maar heb nog nooit zulke golven meegemaakt. Het strand ernaast is erg gevaarlijk schijnt...maar hier alles ok. Mooi goedkoop hotel gevonden met erg aardige mensen. Zaterdag avond bier gedronken (ja Annet drinkt hier bier en cuba libres) en spelletjes gedaan met Josh, erg gelachen. Gisteren weer terug naar Granada en Josh is ook mee. Ik vertelde hem dat ik hier naar een spaanse school ga en hij doet dat nu ook een week. Hij spreekt goed spaans, maar ja hij is er ook al weer 3 mnd. Pff laten we het maar niet over mijn spaans hebben. Vandaag voor het eerst weer begonnen, erg intensief. 4 u les zonder pauze...en had nog helemaal geen koffie gehad. Erg zwaar! Zit nu in een hostel, misschien dat ik volgende week toch weer een weekje familie doe...ze zijn erg flexibel! Nou moet weer gaan, ga een beetje in de stad rondhangen met Josh/mijn nieuwe broertje..haha en jaja nog steeds geen foto's...ik weet het maar ben erg druk en er zijn dus in ons hostel computers die wij gratis kunnen gebruiken, maar helaas geen optie om er foto's mee op de compu te zetten. Ik beloof dat ik deze week ga doen! En jongens vergeet niet de roddels te vertellen aan me...

Ha essie nee wou eerst naar de bearded monkey maar ik hoorde van dit nieuwe hostel, la libertad, zit om de hoek tegenover el club. Het is hier heel rustig, prima en ziet er erg mooi uit. Allemaal leuke kleurtjes, een leuk pleintje, hangmatten natuurlijk, gratis koffie (die ik vandaag errug goed kan gebruiken) en als we gaan drinken dan gaan we naar de b.m. of cafe nuit! Erg coole plaats, was dat er ook al toen jij hier was? Zit id zelfde straat als mijn hostel, calle la libertad. en ja als ik weer in u ben, gaan we er zeker een 'paar' drinken natuurlijk!

ha anja, hoe is het met jou dan? Alles onder controle daar...ik hoop het. In ieder geval een hele grote knuffel...

Nou en iedereen die loopt te twijfelen om alleen op reis te gaan...zeker doen! Is niet altijd handig want het is ook wel een beetje gevaarlijk. zorg wel dat ik 's avonds niet alleen op straat loop (voor de rest niks ad hand hoor mam!)...gewoon extra veilig. Heb nl wat minder gezellige verhalen gehoord, maar ja...

Hasta luego kus Annet

  • 30 Januari 2006 - 23:06

    Lotte:

    ha nichtje! klinkt tof zeg al je verhalen! Neem de reiskriebels al bijna van je over! maar ja, eerst scriptie! ben erg benieuwd naar de foto's! Hier alles hetzelfde, behalve dat de ijsbaan in zieuwent open was afgelopen weekend!! jaja, ook wij maken spannende dingen mee ;-)
    Take care en tot je volgende bericht. xxx Lotte

  • 31 Januari 2006 - 09:11

    Bettina:

    Hoi Annetje,

    Fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar! En zo te horen kun jij dus beter bier drinken dan ik wijn drink,haha
    Hier niet veel nieuws behalve dat ik per 1 maart een vaste baan heb..ben ik erg blij mee!
    Hou je goed daar en tot horens..

    Xus Bettina

  • 31 Januari 2006 - 10:37

    Marleen:

    hoi! ik wordt ondertussen een beetje jaloers op je verhalen. Gelukkig heb ik hier de afleiding van aantrekkelijke tentamens en bevroren waterplassen!! haha veel plezier nog, xx
    ps. iemand met een k en elly = ondankbare hartsvriendin

  • 31 Januari 2006 - 13:30

    Luciel:

    Ha Annet.

    super al die verhalen zeg! Leuk om zo op de hoogte te blijven van al je acties daar zo! Hier ook geen nieuws. Alles gaat lekker burgerlijk verder!
    Veel plezier daar nog en tot je volgende verhaal.

    Liefs Luciel

  • 01 Februari 2006 - 00:41

    Monique:

    Hee netje, heb net je site ontdekt, helaas vallen ogen op moment echt dicht, kaatsen op mijn wallen maar zag al erg leuke avonturen dus ik ga zeker gauw alles lezen!!! Even checken wat je aan de andere kant van de bol alllemaal uitspookt! Enne laat je broertje met rust he!
    Liefs en 'n BIG hug!!!

  • 01 Februari 2006 - 17:31

    Dinga:

    Hey Annet,
    Wat onwijs gaaf om al die verhalen van je te lezen. ben wel jaloers hoor! Verder hier geen nieuws. Alles is nog het zelfde. Ook bij BB...haha...veel plezier!! En tot het volgende verhaal.

    Liefs Dinga

  • 01 Februari 2006 - 20:14

    Mam:

    hallo annet het klinkt allemaal goed fyn dat je zo naar je zin hebt Ik heb nu een mooie mobiel lekker goedkoop bellen bevalt prima Ik ben vanmiddag by wendy geweest een heel mooi baby gezien even lekker geknuffeld Ome anton en oma en ik in de witte kadett alleen de verwarming doet niet goed koud we waren verdwaald in deventer gelukkig mobiel by mij pas goed op je zelf veel plezier en tot de volgende keer kus en gr pa en ma

  • 05 Februari 2006 - 00:27

    Alex:

    He Annet! Leuk om je verhalen te lezen! Ben wel een beetje jaloers want ja dat studeren schiet allemaal niet op. Hier is alles nog hetzelfde al zijn we wel weer een huisfeest verder.
    Veel plezier nog en ik ben benieuwd naar je foto's!

    X Alex

  • 05 Februari 2006 - 13:56

    Tiffany:

    Hey Annetje!
    Superleuk om al je verhalen te lezen! Maar hoe izt nou met die kerels daar? Loopt er niet wat anders interessants rond dan die Josh?! In het Stichtse alles ok, net terug van wintersport, was superleuk. Morgen beginnen met m'n scriptie, aaarggghhh. Heel veel plezier en blijf schrijven!
    Dikke kus, Tiffany

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, León

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 62281

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: