Vulkaan, Masaya, Laguna Apoyo, Pueblos blancos - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van annetkr - WaarBenJij.nu Vulkaan, Masaya, Laguna Apoyo, Pueblos blancos - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van annetkr - WaarBenJij.nu

Vulkaan, Masaya, Laguna Apoyo, Pueblos blancos

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2006 | Nicaragua, Granada

Hallo allemaal, hier alles uitermate uitstekend. Mmm waar zal ik beginnen. Afgelopen vrijdag ben ik met Josh naar volcan Masaya geweest. Nee we nemen geen taxi naar boven we lopen die 6 km wel, scheelde wel dat het een gewone weg is en niet echt hoefden te klimmen. Ik was erg blij dat we boven waren. Een onwijs gaaf uitzicht, op lake nicaragua, masaya, volcan Mombacho (is de vulkaan dichtbij Granada). De vulkaan was wel actief, maar je zag alleen dampen, geen lava. Daarna in de lava tunnels geweest, ook erg indrukwekkend en vrienden gemaakt die ons een lift naar beneden gaven...haha het was een jongen die een beetje met Josh ah flirten was! Erg grappig. Zaterdag samen naar de Laguna Apoyo geweest, erg mooi, helder blauw water en de laguna is een crater. We konden kayakken etc...erg relaxte dag alleen bewolkt, maar ach in een hangmat liggen is altijd geweldig. Paar Engelse meiden ontmoet en ja ze zijn echt het typisch engels...Die avond met hun id bar afgesproken. Pff nou we hebben wat bier gedronken (ja ook ikke), daarna gingen wat meiden van de familie van Josh mee. Tss rum en nog eens rum, 1 vd meiden werd erg dronken maar daarvoor ben ik al naar huis gegaan. Ik had het een beetje gehad, was niet echt een erg leuke plek. En toen ik 'thuis' kwam, waren mijn leuke roommates mateloos dronken en erg gezellig. Maar ja het was behoorlijk vroeg dus en moesten de dag erna om 11.00u bij de familie van Josh zijn. Zij namen ons mee naar la fiesta ipica, in Diriomo. Is een klein dorpje, en is 1 van de pueblos blancos. De dansende paarden waren erweer, onwijs veel en kraampjes, biertenten (en daar werd me wat afgedronken). Er werkten daar alleen maar travestieten en op een gegeven moment werd een kerel echt 100meter door 1 vd travestieten naar buiten gesleept. Erg grappig om te zien. En toen werd helaas 1 vd eng. meiden beroofd, dom beide bankpassen bijzich..tss wel erg zielig. Nou 's avonds was ik echt dood en zei nee ga slapen. Nou kwam ik terug in mijn hospedaje, mijn vrienden hier allemaal ad zuip en hebben we de hele avond shithead gespeeld. Was erg toevallig, Hannah, een meisje die ik in San Jose heb ontmoet met het stappen, verbleef ook in 1x hier. Erg leuke meiden Hannah en Anna. Pedro en Henry waren natuurlijk ook vd party, nou lag om 5u in bed...wel gezellig, maar de dag erna was ik behoorlijk brak. Toch met mijn brakke hoofd alleen naar Catarina, 1 vd pueblos blancos met een mirador (onwijs gaaf uitzicht over granada). En het was een geweldige dag, heb met onwijs leuke kinderen gepraat...ja ik en kinderen haha wees niet bang moet ze nog steeds niet...en allemaal leuke dingetjes gekocht. Een kindje was echt schattig, toen zijn moeder vroeg wat hij van mij vond zei hij bonita..en deed een zoengeluidje toen deed ik dat terug en werd hij heel verlegen en rende hij weg! In Granada wisselt het heel erg hoe ze hier reageren op toeristen, ben erg blij dat ik naar een dorpje toe ben gegaan.
Op woensdag ben ik samen met Hannah en Anna naar Masaya geweest en ja een HANGMAT gekocht. Haha nog totaal geen plek voor maar gaat vast komen! Jammer genoeg zijn Pedro en de meiden vertrokken. Morgen ga ik naar een ander klein dorpje denk ik en daarna begint het weekend al weer en gaan we weer echt backpacken! Ik ben erg blij dat ik gekozen heb om naar Granada te gaan en niet in het lelijke San Jose gebleven ben.
Ik ga morgen (echt waar) foto's op de site zetten en dan horen jullie na het weekend wel weer wat ik allemaal uitgespookt heb...

ps KELLY waar blijft die lange email he schat...hahahaha

Iedereen een dikke knuffel en mis jullie (af en toe dan)...x

  • 09 Februari 2006 - 09:04

    Bettina:

    Erg leuk, je verhalen!
    Ben benieuwd naar de foto's..
    De combat heb ik gehaald dus we kunnen weer fanatiek doen als je terug bent!
    Pancho heeft weer een nieuw vriendinnetje: Sjakie, erg lieve..... kat!
    Have fun en tot meels..

    X

  • 09 Februari 2006 - 17:01

    Pieter:

    Annet

    bien viaje senorita! Super die verhalen van je, Nicaragua lijkt me een fantastisch land. blijf genieten, keihard, want voordat je het weet zit je weer in Nl waar de wind je door de bilnaad raast.

    Chau extranjero bonita,
    Gr

  • 09 Februari 2006 - 18:49

    Thuisfront:

    wat een verhaal. Zoveel te beleven geniet ervan Gr en een dikke kus Fam krabbenborg

  • 10 Februari 2006 - 12:57

    Dinga:

    Hey annetje!!
    Echt, elke week ben ik weer beetje meer jaloers op je haha.. Hier gaat alles gewoon z'n gangetje. Kut weer en verder mis je echt niets!!
    Nou meis, heel veel plezier..tot je volgende verhaal!
    Dag dag
    kus

  • 11 Februari 2006 - 08:05

    Esther:

    hé annetje,
    relaxed he laguna de apoyo, als je nog tijd hebt is canopying ook een aanrader! enne waar zijn die foto's dan? ik ga nu skien, koud maar ook leuk, en even naar margotje! heel veel plezier un beso!

  • 11 Februari 2006 - 11:00

    Eef:

    Hee Annet, die hangmat kan wel bij mij in de tuin, haha! Geniet ervan. Ik ga balansen bij de HEMA, blegh! En Jansen is (uiteraard) weer begonnen met roken... Xus uit Amersfoort

  • 12 Februari 2006 - 11:15

    Martine:

    He Annetje
    Kinkt allemaal echt fantastisch! Midden-Amerika is zo slecht nog niet! Toch hebben Ids en ik besloten niet naar Guatamala te gaan, maar naar "Down Under". 29 april vertrekken we en ik heb er echt veel zin in! Nog een maandje aan de scriptie en dan ben ik ook eindelijk afgestudeerd! Heel veel plezier nog meisje!
    Dikke kus

  • 12 Februari 2006 - 16:29

    Kim:

    Hallo Annet,

    jeetje wat een verhalen zeg...was net bij onze Oma en je pa en ma waren er ook, dus ff meteen gevraagt hoe het met je is, en je aders ff gekregen.
    Nou leuk zeg...ik hoor en zie dat je erg geniet. moet ook!!..straks als je er weer bent moet je hard aan het werk...hahaha.
    Maar wat een verhalen...ben ook zeer benieuwd naar wat plaatjes.
    Hier alles oke...ik moest je de Groetjes van Oma doen...die maakt zich wel een beetje zorgen...haha je weet hoe Oma is.
    ff wat anders..Suzan is druk met haar bruiloft...leuk he! dan ben je er toch ff weer of nie?
    Nou nichtje van me, ik hou je in de gaten! veel groetjes van Arno en tot later...Kuzz Kim

  • 15 Februari 2006 - 09:33

    Nienke:

    Hi Meis, je bent heel goed op vakantie; dat is wel duidelij, wat relaxed jou! Geniet er maar van want voor je het weet moet je alweer terug! In Strasbourg toute va bien; binnenkort praat ik alleen nog Frans denk ik! X Nienke

  • 15 Februari 2006 - 21:36

    Kim Krabbenborg:

    hallo, het gaat jou echt goed daar, leuk hoor en de dagboek wat je bij houd is super. maak er wat van, groetjes uit zieuwent. sorrij dat dit bericht zo laat komt, ik ben niet zo computergriet. doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 62206

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 13 Oktober 2017

Peru machu pichu

01 April 2016 - 14 Mei 2016

Australie

12 April 2013 - 05 Mei 2013

Argentinie met kelly!!:)

08 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Vietnam

09 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: